Mtecpowa Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 Dette er mitt første prosjekt, og det er ein 91 mod 320i som har gått 160000 eg kjøpte den rett før november 2009. er kjempe fornøyd med bilen teknisk, etter at eg skiftet alle tennpluggar og coilar. det eg har tenkt å gjere med bilen i første omgang er: -ta all rust -tectylere -skal lakkere heile bilen oppatt i diamant svart -lyddempe heile bilen med asfalt matter -m3 front, side sjørt og bakfanger -supersprint effekt anleggg -m3 flip bak og m3 sidespeil -gt splitters -skinn interiør(svart) -sote rutene -felger (kom med forslag) -senk 40-60 (apex) -97 facelift dette er det eg håper å få gjort før sommaren slår inn det er masse jobb men er jo faktisk ei stund til den slår skikkelig inn og da bilder av bilen no:
Mtecpowa Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Skrevet Februar 11, 2010 eg skal ta masse bilder og oppdatere etterkvart som eg jobbar med bilen
bmwkizn Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 Pen bil. men jeg ser at du allerede har M-fanger,sideskjørt og speil. Så du slipper vel å skaffe det da? ellers likte jeg bilen godt Men så har jeg sort sedan selv også da
Mtecpowa Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Skrevet Februar 11, 2010 takker:) sidesjørt er det einaste eg skal bruke oppatt:) frontfanger er heilt knust bak lakk og sparkel:( men er ny på vei:) og speil er ikkje elektriske:) sikkert litt prippen som vil skifte, men vil ha alt på stell når eg først bygger sjølv:)
dagerik Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 MEget pen bil Si fra om det blir noen deler du skal gi vekk
Lapin Kulta Skrevet Februar 12, 2010 Skrevet Februar 12, 2010 Virkelig pen bil! Legg ut mye bilder underveis!
KrHeLl Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Grattis, på etterskudd med ny bil Skal følge med her, har flere av de samme planene selv. Stå på og legg ut mange, mange bilder
///Kristian Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Tøff sedan. Har fått litt sansen for e36 sedan egentlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå