P11 Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Er det noen som har prøvd dette settet? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20103060 Hvordan vil dette være i forhold til f.eks BSW eller oppgradering med sws-8, frontsett og tha-555? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Har sett på det samme til E60, men veldig usikker på kvalitet. Tenkte jeg skulle oppgradere med focal kompsett + sws subber. MEN, finner ingen adapterringer til E60 slik at jeg får på uorginale høytalere. Selges også på Elutstyr.no http://www.elutstyr.no/product_info.php ... ts_id=3896 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Det er vel en 8" til under setene, + 4" til dør med diskant som selges her? Eller har jeg misforstått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11 Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2010 Skal være en 8", en 4" + diskant i dette kitet. Adapterringer er ikke vanskelig å lage selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Uten utstyr eller kunskap, så blir det værre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 dette sette trenger ingen adaptere får det er lagt til bilen.. bare diskaten som må festes selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Det er ingen som har sagt noe annet eirik845 ? Vi alle har fått med oss at det passe rett i orginal hullene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå