3XXTouring Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Hei.. Skulle har gjort noe små ting på bilen, og hadde vært deilig med en løftebukk og varm garasje=) Noen som vet om noe steder i Stavanger området? Takk for svar=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 UMS hvis du er under 26 år og bor i stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2010 UMS hvis du er under 26 år og bor i stavanger. Bor her, er student, men er ikke folkeregistert. Er det noe problem tror du? Kan evt ringe de å høre kanskje=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Tror ikke det, det koster 300kr for et år btw. Åpent ifra 15:30 til ca 22:00 ifra mandag til torsdag. hadde åpent i helgene før men det ville ikke kommunen, mente at ungdommen må ut på gaten da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 btw, E61 530xdat 2010 og student? Den oppskriften må jeg få meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2010 btw, E61 530xdat 2010 og student? Den oppskriften må jeg få meg. Tusen takk for svar! Da skal jeg ringe å høre med de på mandag=) Er vel kanskje ikke jeg som har E61:P den er mye "hjemme".. hehe. Kjører E30, men følte 530en måtte med når hele familien har kommet seg i en BMW;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå