Melkvik Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Skrevet Februar 16, 2010 hvor lenge går budrunda? Blir ikke lenger budrunde, har satt en fast pris, 5 for turbosett, og 1500 for topp.
leif harald Skrevet Februar 16, 2010 Skrevet Februar 16, 2010 Du kan bare stryke mitt bud om du ikke selger det under 5000.
e30no Skrevet Februar 16, 2010 Skrevet Februar 16, 2010 5-6k for dette kan da ikke være noe upris, perfekt oppsett for et budsjett bygge. Fikk igjen 8k for noe lignede uten intercooler for noen år siden, akkurat samme oppsett men med en annen dump. Jeg kjørte på 0,5bar og orginal topp-pakning og det gikk meget bra. Eneste ulempen jeg så med den turboen er vannavkjølingen, motoren kunne gå litt varm på tomgang om sommeren. For de som lurer så orker den turboen 1bar i følge krb trading. edit: jeg brukte også et tilleggs sprut med en ekstra dyse, greit å unngå tenningsbank
e30no Skrevet Februar 16, 2010 Skrevet Februar 16, 2010 hva fikk du ut av motoren da ? Ca 240hk og 310nm på 0,5bar. Var nok litt mindre enn det også pga slitt kam. Fullt ladetrykk på ca 2300 o/min.
e30no Skrevet Februar 16, 2010 Skrevet Februar 16, 2010 hmm.. Kanskje noe for IX`n da: ) Løp og kjøp Får jeg tak i datasprut til min turbo bmw kan du få kjøpe haltech tilleggssprutet mitt til sommeren
Melkvik Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Skrevet Februar 17, 2010 Syns ikke 5 lapper er upris nei. Turboadapteren er proft laget, ikke noe sånn dritt som noen har sveisa med ett pinne apparat, er pene sveiser, null sprekker. Er fortsatt til salgs, grunnen til at jeg ikke tar vare på det selv er som sagt att jeg trenger penger til m30 bygging.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå