Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kittet til 12000?

Er vel alt av deler du trenger der da, kommer jo uansett på den prisen. Kan jo kjøpe turbokitet jeg averterer her inne da;o) da følger det også med dyser, noe det ikke følger med på a dekk kitet. Send meg pm hvis du lurer på pris.

Skrevet

Mitt tips er at du leser masse i prosjektrådene i forumet om E30 turbobygg. Lærer ekstremt mye av å lese om andres prosjekter. Ligger også mye info her på Teknisk-forumet, bare søk etter "+E30 +turbo" osv så bør du finne masse. pure-pf.com er også verdt en titt!

Skrevet

Det du tjener mye på er å kjøpe en ferdig motor med alt montert. si en slik motor koster 20 000-30 000kr, å da er det ikke noe kina drit.

Jeg bygger selv en M20B23 turbo nå. Satser på mellom 250-300 på rundt 1-1,4kg trykk. Enkle, fine og billige motorer.

Skrevet

Takk for tips ;)

Fikk tilbud om et bra turbo-kit med Garrett turbo fra Cosworth, alt av dyser og slanger osv som jeg trenger. Altså helt komplett for 5500-6000kr.

Så hadde jeg hatt penger i dag, skulle jeg kjøpt det.

Ellers er det mulig jeg kjøper en ferdig bygd turbo-motor etterhvert, som er skikkelig bygd :)

Har hvertfall lyst til å beholde M20B23 motor i bilen, uansett om det er den jeg har nå, eller om jeg kjøper en annen.

Skrevet

jeg håper du bremser mer enn 300hk på 1.4, firstprice.....

custom, cosworth-turboer er generelt for små til m20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...