kenmyh Skrevet Februar 13, 2010 Skrevet Februar 13, 2010 Som nytt medlem så får jeg vel starte denne tråden da, og spesielt siden jeg har vært BMWeier i 1 dag! Kjøpte fredag 12.02.10 en BMW E36 320i Touring! Her kommer litt kjapp info: Kilometerstand ved overtagelse: 196600 Effekt: 150 hk, 196 nm Bilen har alarm og sentrallås, men alarmen er kobla ut, så sentrallåsen ikke funker.. Så dette er det første som skal fikses, og fort som fy! (Fikset) All rusten på bilen skal taes så fort snøen forsvinner. Interiøret i bilen ser ut som det akkurat er tatt ut fra fabrikk, HELT strøkent! Også har jeg jo en del planer: -M3-frontfanger (Kjøpt) -M3-bakfanger (Kjøpt) -M3-sideskjørt (Kjøpt) -M3-ratt (Montert) -M3-speil -Senking (Montert) -Soting -Frontlys m/ AngelEyes (Montert) -Hvite blinklys (Montert) -Nye baklys (Montert) -Sommerfelger -Anlegg -Effektanlegg -KN filter/Greenfilter (Montert) -Fjærbenstag (Montert) -LED-skiltlys (Montert) -Fjernstyrt sentrallås (Montert) -diverse oppgraderinger Blir sikkert mer også, men det finner jeg ut senere tenker jeg. Her kommer det noen bilder av bilen slik den så ut etter turen hjem fra Arendal:
Maloi Skrevet Februar 13, 2010 Skrevet Februar 13, 2010 Kult med E36 touring, står på Du må føre på M3 speil på lista di;)
kenmyh Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Skrevet Februar 13, 2010 Hehe, takk! Ja, jeg liker den veldig godt! Skal føre opp det vettu! Må jo ha det også!
kenmyh Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Skrevet Februar 14, 2010 Da var sentrallåsen fiksa.. Viste seg at forgje eier hadde klipt bort hele alarmhjernen, og da også kablene til sentrallåsen. Men vi bare kobla sammen riktige kabler igjen, og vips.. Sentrallåsen er på plass igjen!
in2you Skrevet Februar 14, 2010 Skrevet Februar 14, 2010 Gratulerer med knakende god bil, flere touring her inne på forumet sier vi ikke nei til Pen farge har du også, men ser at det ikkje bare er min bil som er ''gusje-brun-grønn''. Du har skikkelige planer for den også, skal bli spennende å følge med her etterhvert
kenmyh Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Skrevet Februar 14, 2010 Gratulerer med knakende god bil, flere touring her inne på forumet sier vi ikke nei til Pen farge har du også, men ser at det ikkje bare er min bil som er ''gusje-brun-grønn''. Du har skikkelige planer for den også, skal bli spennende å følge med her etterhvert Takk, takk! Jada, det skal gjøres litt med den! Blir muligens montert M3-ratt i kveld, da en kompis hadde dette liggende etter M3'n til faren!
kenmyh Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Skrevet Februar 14, 2010 Da var det gjort mer.. Nå har vi bytta til M3-ratt! Ble tøft! Før: Etter: M-merke!
in2you Skrevet Februar 14, 2010 Skrevet Februar 14, 2010 Se der ja! Det rattet løfter interiøret betraktelig etter min mening
Scampi Skrevet Februar 14, 2010 Skrevet Februar 14, 2010 Hadde de viskere på Biltema som passet viskerarmene? Jeg prøvde å kjøpe derfra en gang, men endte opp med viskere som ikke låste på armen.
kenmyh Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Skrevet Februar 14, 2010 Se der ja! Det rattet løfter interiøret betraktelig etter min mening Syns det ble tøft selv! Og det er nok ikke den siste M-en som kommer på bilen! Hadde de viskere på Biltema som passet viskerarmene?Jeg prøvde å kjøpe derfra en gang, men endte opp med viskere som ikke låste på armen. Jada, det har de Går rett på
kenmyh Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Skrevet Februar 14, 2010 Nå er det også bestilt hvite blinklys til front og side!
Trond e30 cab Skrevet Februar 15, 2010 Skrevet Februar 15, 2010 Kjekk bil dette og gode planer har du og! Skal følge med i tråden din jeg. Er undervurdert e36 touring synes jeg
kenmyh Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Skrevet Februar 15, 2010 Takk, takk! Ja, syns e36 touring er ekstremt tøff! Håper nå min vil bli det også, hehe!
Lapin Kulta Skrevet Februar 15, 2010 Skrevet Februar 15, 2010 Tøff Touring! Planer om å lakkere helt ned?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå