Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så ut som et bra utgangspunkt. men jeg har villa starta med en skikkelig vask. Utvendig, invendig motorvask etc :) e36 Touring er knallfine biler. Lyst på det selv. Og når du blir lei av rattet ditt, så kan du gjerne donere det bort til meg :lol:

• Svar 182
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Tøff Touring! Planer om å lakkere helt ned?

Helt ned? Som sideskjørta, eller misforstår jeg nå? :lol:

Så ut som et bra utgangspunkt. men jeg har villa starta med en skikkelig vask. Utvendig, invendig motorvask etc :) e36 Touring er knallfine biler. Lyst på det selv. Og når du blir lei av rattet ditt, så kan du gjerne donere det bort til meg :lol:

Hehe, bilen er vaska nå! ;) Og innvendig finnes det ikke no dritt enda, selv etter turen hjem fra Arendal. Motorvask kommer til sommeren :)

Tror nok ikke jeg går lei av det rattet nei! Hakke holdt i noe bedre ratt før, hehe, virkelig en drøm å kjøre med!

Har heller ikke fått no svar fra selgeren på ebay enda, så jeg vet ikke om de har fått sendt blinklysa mine :(

Skrevet

En liten ny update her..

Etter som jeg følte, veit ikke om det kun er meg, at bilen gikk dårliger med BT-filteret, satt jeg tilbake det originale filteret i sta. Noen som har noen innvendinger?

Tenker også på å kjøpe meg et flatt KN, eller Greenfilter. Noen som har no å anbefale her? :)

Skrevet

Blir nok bra denne når du får gjennomført planene :P

Lag til et varmeskjold og et rør som går ned i frontfangeren sånn at du får kald luft til filteret, da går den vertfall ikke dårligere.

Skrevet
Blir nok bra denne når du får gjennomført planene :P

Lag til et varmeskjold og et rør som går ned i frontfangeren sånn at du får kald luft til filteret, da går den vertfall ikke dårligere.

Takk, takk! :)

Har funni ut at jeg heller skal satse på å bytte innsatsfilter og heller kjøre på med et skikkelig effektanlegg! ;)

Skrevet

Gjort enda mer, utenfor bilen nå...

Sendte mail til Kenwood Norge ang. spørsmål om ny spiller. Så venter spent på svar. Kjenner han som driver Kenwood Norge, så prisene blir lave. Vil nok derfor satse på Kenwood overalt i bilen, i hvertfall når jeg får råd. Til å starte med blir jeg å sette inn det jeg har stående fra før av :P

Skrevet

Det rattet er drittøft i E36 8) Har bare sett et par stykker med den varianten og det kler interiøret godt. Jeg driver og snuser på E36 touring selv for øyeblikket. Skal kikke på en 320ia i morgen, så vi får se hva som skjer.

Skrevet
Det rattet er drittøft i E36 8) Har bare sett et par stykker med den varianten og det kler interiøret godt. Jeg driver og snuser på E36 touring selv for øyeblikket. Skal kikke på en 320ia i morgen, så vi får se hva som skjer.

Ja, syns det er drit tøft selv jeg! 8)

Veldig god bil å kjøre, og veldig morsom bil å kjøre! :) Du får ha lykke til!

Også en rask update:

Venter fortsatt på svar fra forhandleren i England på blinklysa mine.. De svarer ikke på mail, så mulig jeg må sende en mail til paypal å høre snart..

Skrevet

Også en rask update:

Venter fortsatt på svar fra forhandleren i England på blinklysa mine.. De svarer ikke på mail, så mulig jeg må sende en mail til paypal å høre snart..

Bare litt nysgjerrig...noen grunn til at du handlet det på eBay og ikke f.eks. GS eller Koed?

Skrevet

GS var ganske så dyre i forhold, og på koed fant jeg ikke frontblinkerne, hehe :P

Men snakka med en kompis i går ang. det å få bekreftelse på at ting var sendt, og det pleide ikke han å få spesielt ofte. Så da er det bare å vente og se! :D Er jeg heldig ligger det blinklys i posten i løpet av et par uker 8)

Skrevet

Da var ny spiller bestilt, en Kenwood KDC-W7644U. Så gleder meg til denne kommer i posten. Og da er det ikke lenge før jeg kan sette inn anlegget som sto i corollaen :) Skal bli godt med litt mer bass igjen!

Venter fortsatt på blinklysa, og regner med at de ble sendt nå på mandag :)

Skrevet

Da var ny spiller henta, og montert! Og fy f**n det er mange justerings muligheter på denna spilleren! Kan jo justere i både hue OG ræv! :D Skal bli god lyd her etter hvert ja! ;)

Så var det bilder. Først et av spilleren montert:

kenwood_spiller_001.jpg

Så prøvde jeg å justere lyset i spilleren til å bli det samme som i resten av dashbordet. Det skal finjusteres i kveld! 8)

kenwood_spiller_002.jpg

Var også på biltema og kjøpte kabler til anlegget, så det blir straks lagt opp det også! Kjenner jeg gleder meg skikkelig! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...