Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Begynte å lure da jeg kikket på linken til spilleren, og så det var blått lys...skjønte ikke helt hvorfor du ville ha det.

Men nå skjønner jeg ;)

Hehe, skjønner det ja! Var egentlig kun flaks at jeg fant ut at jeg kunne justere fargen selv, for visste ikke at det gikk! Men siden det gikk, så måtte jeg jo gjøre det så gjennomført som mulig! :D

• Svar 182
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Gjort litt på bilen i dag også! Monterte inn basskassa jeg hadde i gamle bilen min, men denne blir nok bytta ut siden jeg har planer om å fult kenwoodutstyr :)

Må også si at lyden er ekstremt mye bedre nå, enn det den var i corollaen min! Lyden er klokkeklar, og bassen er en helt annen! :D

Kommer bilder i morra!

Skrevet

Sitter og surfer litt rundt på frontlykter nå, og kom over disse i tyskland:

12450.jpg

De burde vel ta seg bra ut på bilen de, eller?

Skrevet

Disse så veldig fine ut! :D monterte AE lykter på touringen min også for ikke så altfor lenge siden, kjør på! :)

Skrevet

Skal komme med en update, som gjelder både meg og bilen. Siden jeg har levd ganske så bra på studielån har det ikke blitt så mye greier til bilen enda. Men nå har jeg fått jobb på HHK (Harald Huysman Karting), så nå vil det komme masse penger inn i kassa! :D Og da blir det også en del mer ting til bilen! Så se opp, for brått kommer det en del flere updates her :)

Og for å oppdatere om bilen, venter fortsatt på blinklysa, men veit de ble sendt tidlig forgje uke, så jeg har de nok i løpet av uka! :)

Skrevet

Da har jeg testa bilen litt mer, og funnet ut at jeg virkelig liker denne! Var en passat som prøvde seg, men han ble ganske så fort plassert 8)

Skrevet

Jess, da har jeg vært på posten og henta blinklysa mine.. Så fikk jeg bytta dem også! :)

Ble utrolig fornøyd med resultatet! :D

Her kommer noen bilder:

Før:

blinklys_001.jpg

Etter:

blinklys_002.jpg

Hvite blinklys på hele bilen:

blinklys_003.jpg

Til og med sideblinken:

blinklys_004.jpg

Skrevet

Ble pent med hvite blinklys ja. men bytt ut de orange pærene ;) Får chrome pærer som blinker orange. Ser bedre ut. Skal bytte ut alle mine blinklys pærer jeg også :)

Skrevet
Hvite blinklys til E36 både front og på sidene får du på Biltema.

Front: 169kr

Side: 119kr

http://www.biltema.no/Bil---MC/Elektrisk/Belysning/BMW/

Anbefaler KN innsattsfilter. Har hatt det på to andre biler og har ingenting å utsette på det. Bare husk å sette det inn med filter olje før du setter det i.

Skal få tak i innsatsfilter veldig snart :) Må bare vente på litt penger inn på konto, og noen regninger ut ;)

Ble pent med hvite blinklys ja. men bytt ut de orange pærene ;) Får chrome pærer som blinker orange. Ser bedre ut. Skal bytte ut alle mine blinklys pærer jeg også :)

Skal på Biltema etterpå og handle andre pærer :) I sideblinkene var det lagt inn en oransj "skjerm" inni lampa som pæra ble putta inni, veit ikke om jeg får bytta ut denne..

Ser du har skettlapper på bilen din, er de orginale?

Eventuelt noen som vet hvor det går ann å få tak i?

Jess, disse er originale.. Eller de sto på bilen når jeg kjøpte den, så vil tro de er det. Men lurer på om jeg kanskje må fjerne dem når jeg skal senke bilen :roll:

Skrevet

Sitter og tenker litt på å stikke til GS i Oslo og høre om pris på frontlys med angeleyes, siden det mest trolig vil bli ca. like dyrt som å bestille fra ebay om man tar med momsen.

Noen som vet hva prisen ligger på i butikken?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...