Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Syns bilen ser mye nyere ut allerede, de lyktene tar seg godt ut på E36 :)

Takk, takk! Syns det ble utrolig bra selv! :) Ser endel bedre ut, fått mange positive tilbakemeldinger fra folk jeg kjenner også! :)

Syns bilen ser mye nyere ut allerede, de lyktene tar seg godt ut på E36 :)

Ja den får et litt mer moderne preg da.

Noen facelift nyrer hadde også gjort seg tror jeg.

Hmm, har du link til noen facelift nyrer? Må vel nesten vurdere det også, om det kan bli bra? :)

• Svar 182
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hadde de selv på en pre-facelift grill. Synes det ble ganske bra. Kjøpte de for 300kr av en som solgte via finn. Han drev med salg av styling. Husker ikke hva firma het, men søk litt rundt på finn så finner du det sikkert

Skrevet

Thanks! :) Skal vurdere det der, virkelig!

Også ser det ut som at sommerfelgene kommer på i dag, bare været holder seg fint.. Vi får se! ;)

Skrevet

Ser du har kjøpt samme lykter som jeg har på min.. syntes faktisk at de passer bilen veldig bra... funker og stille de på en plastskrue på toppen..

Skrevet
Ser du har kjøpt samme lykter som jeg har på min.. syntes faktisk at de passer bilen veldig bra... funker og stille de på en plastskrue på toppen..

Jess, de passer veldig bra! Syns det ble drit tøft jeg! :) Har funni skrua selv ;) Men noen som har tips til hvordan jeg kan få justert de riktig? Sånn som de ville sjekka det på vegvesenet blant anna..

Har også fått på sommerfelger i dag! Ikke no spennende, kjedelige 15" felger.. Men blir nok nye 18" eller 19" bare jeg får litt mer penger! ;) Og diverse andre ting :P

Skrevet
Detta blir bra kenneth !

Når jeg kommer hjem til sommern og får kjøpt meg ny bil kan vi råne BMW vetu ;)

Jess, det må vi få til! :)

Også en liten update her, siden jeg nå er 100% blakk.. bensinpumpa stoppa fordi det ikke var mer penger på konto ( :roll: ), så det blir ikke nye baklys på meg før 25. april.. jeg som hadde håpa jeg kunne fått kjøpt det i løpet av uka! Men nå må jeg heller bruke de penga jeg får inn på studielånet på forsikringa mi, så den blir i orden :P

• 2 weeks later...
Skrevet

Fant endelig ut hvorfor bremsebelegg lampa i dashen lyste! Jeg trodde det kun var sensoren som ikke var satt på, siden han fyren jeg kjøpte bilen av hadde bytta noen bremseklosser.. Men neida, det viser seg visst å være metall mot metall på bremsene bak, i hvertfall en av dem.. Så var å kjøpte nye bremseklosser i dag, og skal bytte i morra. Så også at jeg må ha nye skiver, så da blir det borra, slissa og ventilerte skiver fra GS! Storhandel (Les: baklys, skiltlys, innsatsfilter, bremseskiver(om penga holder)) på GS på fredag, lønning <3 :mrgreen:

Skrevet

Jess, i går kom det penger inn på konto, og så gikk det ikke lange tia før de gikk ut av konto igjen! :D

Fikk kjøpt meg nye baklys, og fjærbenstag. Ville egentlig ha matte baklys, men det hadde de ikke på GS, eller de hadde som original vare, og da var prisen det dobbelet av hva jeg betalte for krystall. Og det ble faktisk ikke så ille med krystall.

Klarte jo ikke å dy meg, så når jeg var der og så gjennom den blekka med all driten man kan kjøpe kom jeg over fjærbenstaga også.. Og da måtte jeg jo ha det i tillegg :roll:

Skulle jo også ha skiltlys, siden jeg mangler det, men det måtte de bestille så får ikke det før til uka. Og siden jeg kun har én nøkken til bilen hørte jeg om de kunne gjøre noe med det. Og jaggu kunne dem ikke det! Så da får jeg skiltlys og ny nøkkel til uka! 8)

Kom, i dag, også på at jeg det var et par ting jeg glemte å kjøpe som innsatsfilter :( Men får heller ta det til uka!

Vel her kommer noen bilder:

Baklys før:

baklys_001.jpg

Baklys etter:

baklys_002.jpg

Prøvemontering av fjærbenstag for å sjekke at det passer:

fjaerbenstag_001.jpg

Ferdig montert:

fjaerbenstag_002.jpg

Skrevet

Meldte meg også inn i BMWCCN her om dagen! Så det også er gjort! Må jo støtte alt som har med BMW å gjøre, når man først har kommet seg inn på denne veien! :)

Og jeg må visst lakke takgrinda mi.. Lakken helt foran flassa av på den ene siden her om dagen :(

Skrevet

Jau, da har jeg vært innom GS og hentet litt flere godsaker! :) Fikk LED-skiltlysa mine, og den nye nøkkelen min! :D Men gidder ikke stå ute i regnet og montere skiltlys, så det blir gjort senere.

Men en ting jeg stussa litt på når jeg skulle prøve den nye nøkkelen. Først prøvde jeg å starte bilen 2 ganger med den, men ingenting skjedde. Så tok jeg den gamle og startet bilen med den, også stoppa jeg igjen og prøvde med den nye, og da funka det.. :? Gjorde det samme når jeg kom hjem, og det samme skjedde... Hvorfor det? Noen som har noen anelse om hva det kan være? Skal prøve igjen når jeg reiser på jobb etterpå.

Her er bilde av godsakene:

28042010120.jpg

Skrevet

Jeg kjøpte LED skiltlysa GS hadde til min E36 Touring. Men de lyser ikke.. Det er to kontakter på dem, som på bildet: (MINE ER IKKE 100% LIKE DE PÅ BILDET)

pkyc66qsxexjwzu5ls9g.jpg

Men jeg har kun en kabel som kan kobles til :? Så hvor skal jeg finne den andre kabelen, den lille? Er jo ikke no ekstra kabel der?

Eller er det en annen fancy løsning som kan få de til å lyse?

Skrevet
Hvorfor ikke bare bytte pærene?

Fordi jeg blant annet mangler glassene som skal være der, og jeg ville ha hvitt skiltlys når jeg kjøpte dem..

Men det ser ut som om at jeg går for å bytte pærer, om jeg ikke finner ut av dette.. Noe det ser ut som jeg ikke gjør =/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...