kenmyh Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Skrevet Juni 25, 2010 Jau, tenker på den tanken også! Men må ha litt flere innspill, om hva folk liker best!
Tiller Skrevet Juni 25, 2010 Skrevet Juni 25, 2010 Hvordan har det blitt med motorvask foresten? Nå kan du ikke skylde på eksamner lengre. hehe
kenmyh Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Skrevet Juni 25, 2010 Nei, hehe.. Kanke det, men kan skylde på at kompisen min og jeg var opptatt hele forgje uke, og delvis denne med racingbilen hans, og laste(/bo)bilen vår.. Men det kommer nok i løpet av veldig kort tid! Skal jo tross alt begynne på rusta nå i løpet av neste uke, eller den etter der igjen! Så da blirre bra!
kenmyh Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Skrevet Juni 28, 2010 Skru, skru, skru! Og hei som det går! Nå står bilen halvferdig, så kan dere gjette hva jeg driver og ornder?
kenmyh Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Skrevet Juni 28, 2010 Nja, hakke helt kommi meg dit enda Ole.. Men jeg sier bare: Jepp, jeg har kjøpt og montert coilovers, selv om jeg eeeeeeegentlig ikke skulle kjøpe det før neste lønning, hadde de det (dessverre ) inne på lager.. Så jeg lar bildene tale for seg, med litt historie! Før senking foran: Før senking bak: Skråbilde før senking: Var lavt før første kjøretur etter senking foran: Og bak var det jo, i hvertfall bedre, men det er nok fordi bildet er tatt rett etter senkinga: Etter første stopp, kunne man fint se at jeg var gravemaskin (se på langs skvettlappen): Så da ble det fjerning av skettlapp, og jeg heva den ca. 2 cm: Bak var den fortsatt urørt: Også et par posebilder: Men alt i alt, ble jeg ekstremt fornøyd! Så nå venter jeg bare på at fjærene skal sette seg, og at jeg skal få litt mer penger i lomma, så jeg kan gjøre mer! Så hva syns folket?
mropsahl Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 det gjorde seg med senk ja! fornøyd med supersport senkesettet?
Hans Wilhelm Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 Ser ut til at høyde ble perfekt å utseendemessig. Hvordan er det å kjøre med?
kenmyh Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Skrevet Juni 30, 2010 det gjorde seg med senk ja! fornøyd med supersport senkesettet? Ja, ble veldig bra med senk på! Og det virker så langt som et veldig godt senkesett! Så jeg er veldig fornøyd med dette! Ser ut til at høyde ble perfekt å utseendemessig. Hvordan er det å kjøre med? Det er en drøm og kjøre med, bilen ble utrolig god å stiv, nesten banestiv, er ikke mye krening i svingene! Og det liker jeg ekstremt godt!
in2you Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 Herlig! Den høyden passet perfekt til den bilen hvor mye måtte du ut med for kittet? Vanskelig å montere?
kenmyh Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Skrevet Juni 30, 2010 Takk, takk! Likte den høyden veldig bra selv! Syns bilen fikk utrolig bra look! Kittet kosta 4000 kr på GS (prisen var satt ned nå ), og det var ikke så vanskelig å montere, bare man fikk løs skruene som sikkert aldri har vært skrudd løs før.. Banna og slo meg flere ganger pga skruer som satt dønn fast... Men når alt kommer til alt, så var det egentlig ganske lett og få det på plass
kenmyh Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Skrevet Juli 18, 2010 Er en liten stund siden nå, men har ikke hatt tid til å legge inn bilder før nå. Men tok en rask shining av motoren, for en liten stund sia når jeg hadde noen timer fri Ble en del bedre enn det var, men ikke bra nok. Så skal få tatt det engang etter at rusta er borte. Og den begynner jeg på så fort jeg får lønning, og råd til lakk etc! Her er bilder av før og etter: Før: Etter:
kenmyh Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Skrevet Juli 23, 2010 I dag skal det kjøpes inn litt småtteri, for service på bilen! Skal byttes olje og oljefilter.. I følge serviceheftet står det at det siste ble byttet olje for 100.000 km siden, så jeg håper inderlig ikke det stemmer... Skal også kjøpe meg chromepærer til blinklysa, for nå er jeg lei det oranskje skinnet i dem..
kenmyh Skrevet August 12, 2010 Forfatter Skrevet August 12, 2010 Jess, da har det skjedd enda mer folkens! Det skjer litt hele tiden, men glemmer innimellom og legge inn ting her.. Var på GS her om dagen og kjøpte fangere, så nå venter jeg bare på penger igjen, så jeg får lakka og montert dem! Kjøpte også lyktespylere, som jeg manga.. Og faen så dyrt Men ble bra når jeg fikk de på! Her er et par bilder av tingene: Fangere innpakka, på inngangspartiet.. Nå ligger de på rommet mitt Før jeg fikk på lyktespylere: Og etter! Også et par kosebilder jeg tok i dag, når jeg ikke hadde no bedre å gjøre
kenmyh Skrevet August 16, 2010 Forfatter Skrevet August 16, 2010 Hadde en liten photoshoot i dag! Og her er vel de beste bildene, tror jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå