kenmyh Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 Ja, nå var bilen på 4-hjulskontroll i går, og det gikk ikke helt som venta! De kunne ikke justere fremstillinga pga. altfor mye slakk i høyre bærekule.. Detta passa jo meg jævla dårlig, siden jeg har bestilt time for godkjenning 30. sept. Men fant ut at, siden jeg nå må bytte bærekule, så bytter jeg hele bærearmen/bærebrua, med alle foringer på begge sider! Så at man får bestilt det ganske billig fra koed, så gjorde dette i går! Nå gleder jeg meg litt til å føle hvordan styringa blir etterpå! ^^
Scampi Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Det blir totalt elsk med nye bærebruer, spesielt med Powerflex
kenmyh Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 Nå er det vel ikke Powerflex foringer i de man får fra Koed? Men ja, regner med at det blir en annen bil å kjøre! Vil tro foringene begynner og ta på åra uansett! Og da er det nok greit å bytte dem! Men de hadde ikke bærebruene på lager!! Så jeg aner ikke når de kommer... Dessverre! =/
Scampi Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Koed leverer nok ikke med Powerflex på, men det kan du jo kjøpe ved siden av
kenmyh Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 Jau, veit.. Jeg og en kompis snakka på det i går Men da kommer vi til det jeg ville unngå igjen, nemlig og bytte ut alle foringene selv, hehe. Har forstått det sånn at det er litt av en jobb, spesielt når man ikke har noen presse!
Scampi Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Du får inn den foringen uten presse, faktisk...man må bare være litt MacGyver, men fikk jeg det til klarer de fleste andre det også ;D
kenmyh Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 Ja, leste noe på dette i går faktisk! Men fant ut at jeg gikk den billige veien, denne gang! Så får man heller se hva som skjer neste gang, eller på neste bil. Når den tid måtte komme!
Scampi Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Bakre foring fra Powerflex koster jo lite, husker dessverre ikke prisen da det er en stund siden jeg byttet selv.
kenmyh Skrevet September 16, 2010 Forfatter Skrevet September 16, 2010 I dag kom det en pakke til meg! Så da blirre skruing på mandag! Skal kjøre løp i helga, så hakke tid til å skru noe da..
Scampi Skrevet September 16, 2010 Skrevet September 16, 2010 Se der ja...dette blir bra Lurer på om jeg må bytte selv snart.
kenmyh Skrevet September 16, 2010 Forfatter Skrevet September 16, 2010 Jess! Gleder meg til å få det på! Også noe ikke fult så kult.. På vei hjem fra jobb på tirsdag, så har jeg kun et bilde å vise til... Det ser slik ut:
kenmyh Skrevet September 23, 2010 Forfatter Skrevet September 23, 2010 Og da var endeleddet på bilen av, ny bærebru med alle foringer på plass! Og alt fryd og gammen! Var en del positive ting som kom ut av dette... Rattet mitt ble rett Klonkelyden foran ble borte Og bilen var jævla merkelig å kjøre.. Har vel noe med at den nå er stivere på ene siden enn andre Så den andre byttes i løpet av helgen/mandag/tirsdag tenker jeg! Det var utrolig godt å få bilen tilbake på hjula! Å kjøre mutterns Corolla, ekke heeeeelt det samme som 320'n
kenmyh Skrevet September 23, 2010 Forfatter Skrevet September 23, 2010 Jau, skal ta det, så fort jeg får på andre bærebrua! Må uansett ha 4hjulskontroll, da jeg skal godkjenne senken min i løpet av neste uke!
kenmyh Skrevet September 24, 2010 Forfatter Skrevet September 24, 2010 Tror kanskje jeg har funni en feil nå, hehe. parkerte for skolen i sta, og da parkerte jeg med hjula i sving, men den siden jeg har bytta bærebru på var helt rett.. virker som om jeg har fått en del spredning på den siden med ny bærebru. Men detta retter de jo på 4hjulskontroll. kanskje det blir bedre når jeg får bytta på den andre siden. Eller kan det være noe anna feil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå