Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 182
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jess, da har jeg fått igjen fra verksted IGJEN.. nå har den stått der i 3 dager for en jævla firehjulskontroll.. Og gjett hva?! PÅ de 3 dagene, har de ikke gjort det de skal.. De har kun latt bilen stå, etter at de knakk en bolt..

Forbanna idioter! En gjeng med innavla inkomponente fjols!

Skrevet

Brukte det som ligger ved 123 i lillestrøm, Ole.. Forbanna tullinger, siste gang jeg bruker dem (etter mandag, for de skal faen meg få gjøre jobben jeg har bedt om..)

in2you:

Nei, de klarte å knekke et par bolter på bakstillinga, som holder en foring oppe... og da gadd ikke begynne på det, før JEG hadde kjøpt nye bolter og mast om at jeg trengte bilen i dag (detta var jo i går så). For noen forbanna tullinger, ble ganske så irritert.

Og om jeg kommer ned der på mandag, etter skolen, og det ikke har tatt kontrollen... Da smeller det skikkelig! :twisted:

Skrevet

idag er bilen inne for, forhåpentligvis, siste gang på detta møkka verkstedet. blir spennende å se om de har klart det. finner ut det etter 2 timer med matte, på vei hjem fra skolen...

Skrevet

Jess, da bærer det snart (les: på fredag) til BT for å godkjenne senken, i hvertfall gjøre et forsøk! Gikk ut fra 4-hjulskontrollen med røde tall på all camber og caster, men dette skal vel ikke ha så mye å si? Gikk fint å godkjenne gamle bilen min, med røde tall.. Men det var dog kun fjærer og ikke coilovers.

Så blir spennende å se hva de sier! :D

Satser (eller håper) på at den blir godkjent, uten for mye tull og kluss! :P

Skrevet

Og gjett hva?! Bilen ble IKKE godkjent! Så fuckings uflaks..

Det morsomme var at, bilen var høy nok under hele, bortsett fra rett ved siden av overgangen fra manifold til eksos, fordi der var det en kant ned på begge sider.. Og denne var jo da seff for lav (les: 8 cm), mens resten var 11..

Så da må bilen opp, ny 4-hjulskontroll og nye time.. Eller har noen andre tips til hvordan jeg kan få heva bilen 3 cm uten å heve senkesettet :lol: En kompis og jeg snakka på å sette på no 17" som er innenfor 5% grensa, men tviler på at det hjelper stort :P

Så om noen har veldig lyst til å ta en 4-hjulskontroll billig og kjapt, er det bare å si ifra! Hadde jeg satt veldig pris på.. Er ikke keen på å gå ut med mange tusen en gang til...

Skrevet

Og da har jeg fått en kompis på Bavaria til å ta ny 4-hjulskontroll, og nå er alt klart til tirsdag for den nye timen. Men jeg er ganske sikker på at bilen fortsatt er for lav, så jeg skal proppe dekka fulle av luft, og ha så lite bensin/vekt som mulig på bilen!

Har heva den maks foran, så har ikke så mye mer valg.. Får bare håpe på det beste..

Skrevet

Den er skrudd max opp foran, men kan forstatt justere 1-1,5 cm bak..

Men jeg tviler på at det hjelper på den siste cm jeg mangler for å komme gjennom..

Og det morsomme er at jeg vet om bmwer med originale fjærer som er lavere enn min.. Blant anna bilen til en kompis... (e36 320i cab)

Skrevet

Hei.

Har du montert fronten, sidene og bak fangerene? :)

Og jeg ville definitift gått for 2 dobble potter.. x)

Mvh. Simon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...