kenmyh Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2010 Hva gjorde at den ikke ble godkjent nå da? Nei, den var for lav da.. Var visst bare 10 cm, enda jeg har satt det på max foran.. Så da skal jeg prøve og heve den lille biten jeg har igjen bak, og se om det hjelper noe.. Men tviler! Hei.Har du montert fronten, sidene og bak fangerene? Og jeg ville definitift gått for 2 dobble potter.. x) Mvh. Simon. Hey! Nop, de ligger inne og venter på lakkering. Setter det nok ikke på før til våren, så de slipper snøen, isen og saltet! Doble som i 2 på en side, eller en på hver side?
kenmyh Skrevet November 2, 2010 Forfatter Skrevet November 2, 2010 Og da var jeg ferdig med forsøk nr. 3 på vegvesenet: IKKE GODKJENT....
kenmyh Skrevet November 4, 2010 Forfatter Skrevet November 4, 2010 I dag kjøpte jeg nye vinterdekk, og tro det eller ei, men det virker som bilen nå faktisk er 11,5 cm høy! Så det burde vel nå gå bra på vegvesenet til tirsdagen! Og mens jeg venter, så driver jeg og designer anlegg for bilen. Skal ha inn nytt anlegg, komplett fra kenwood! Rabatter <3
kenmyh Skrevet November 6, 2010 Forfatter Skrevet November 6, 2010 Fikk målt bilen min skikkelig i går, på helt flatt underlag.. og da målte den fortsatt 10,5 cm Så etter jobb i dag, skal bilen kjøres inn på verksted, også skal jeg se om jeg kan få lurt den opp en halv cm til! Her skal alt gjøres på hengende håret! Så blir spennende å se om det hjelper noe!
kenmyh Skrevet November 19, 2010 Forfatter Skrevet November 19, 2010 ENDELIG GODKJENT! Etter 5 forsøk, ble den godkjent! Så nå må jeg få vekk varsellampa til ABS'n.. Noen som har en OBD kalbel eller hele diagnosegreiene, jeg kan låne?
in2you Skrevet November 20, 2010 Skrevet November 20, 2010 Hehe skal visst ikke vere enkelt, godt du fikk det til til slutt ivertfall
kenmyh Skrevet November 20, 2010 Forfatter Skrevet November 20, 2010 Jada, var på tide nå! Det morsomme var at han fyren nå, ikke målte en dritt annet enn under bilen, målte ikke høyden på dempera etc.. Men jeg hadde alt på mitt uansett hva de hadde sagt! Så det måtte gå! Fikk også brev fra SVV her om dagen, som sa at jeg mangla EU-kontroll.. Så jeg må få tatt det snart også, men først få fiksa abs'n min... Så, er det noen som har diagnoseutstyr det er mulig å låne mot en billig penge?
kenmyh Skrevet November 25, 2010 Forfatter Skrevet November 25, 2010 Jess, da skjer det ting her ser dere! Ved hjelp av ///Naitsirk (Tusen takk for det! ) fikk jeg tatt diagnose på bilen, og funnet ut hvor ABS-feilen lå, fant også ut at kam-sensoren må byttes. Så nye deler er kjøpt inn, og skal byttes ut så fort jeg finner tid! Jeg har også fått tak i ettermonteringskit for fjernstyrt sentrallås, så dette kommer også på snart! Ooooog, siden abs'n snart er fiksa kan jeg få bestilt meg EU-kontroll... Bare 1 mnd på overtid...
kenmyh Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Skrevet Desember 6, 2010 Og da har jeg fått handla inn førjulsgave til bilen! Takk til JE Motorsport for en fin og nylakkert (i min farge ) bakrutespoiler! Eksta
bergkvist Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 blir bra dette:) har selv en e36 touring men er en slakk 1.8:(
JE Motorsport Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Og da har jeg fått handla inn førjulsgave til bilen! Takk til JE Motorsport for en fin og nylakkert (i min farge ) bakrutespoiler! Eksta Bare hyggelig Gjør seg veldig med sånn spoiler på touringer.
kenmyh Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Skrevet Januar 2, 2011 Og da har det skjedd no her igjen! Fiksa ABS'n min i går Det var jo en jobb uten like, fy faen... Men nå er den i hvertfall i orden, og da er det ikke no varsellys igjen i dashbordet! Det som gjenstår nå er å bytte frontrute, også få tatt den EU-kontrollen som skulle vært tatt for seinest 2 dager siden
kenmyh Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Skrevet Januar 2, 2011 Har dessverre ikke hatt tid til å montere den enda.. Var masse eksamensmas når jeg kjøpte den, også ble jeg sjuk og har vært omtrent sengeliggende siden. Så jeg satser på at det skjer litt i løpet av uka og helga! I hvertfall det som er planen min, hehe! Men har et spørsmål ang. spoileren.. Hvordan gjør man det med tanke på spyledysa bak? For den ligger jo mellom "festepunktet" og spoileren? Eller skal spoileren festes "oppå" taket?
kenmyh Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Skrevet Januar 3, 2011 Ja, i dag var jeg innom for å få tatt EU-kontroll.. Og det gikk jo som forventa, hadde 3 2er feil, men ikke de jeg trodde jeg ville få.. Så da må jeg bytte foringer på stabstaget foran, bremserøret på v.f. også må jeg se over servopumpa/tannstaga for det var det visstnok lekkasje Endelig blir det orden! Regner med at bilen er Eu-godkjent i løpet av uka!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå