kenmyh Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Skrevet Januar 6, 2011 Og da var deler henta og montert. Eneste delene jeg nå har liggende igjen er alt det kosmetiske utenpå bilen. Så da var altså stabstagforingene bytta, bremserør v.f. (og fy faen, for en forbanna dritt jobb!!!), kamsensor og oljefilter Og det var deilig og kjenne at bilen nå faktisk dro bedre, og det ble slutt på puttringa i eksospotta når man rusa motoren på tomgang Det betyr jo bare en ting: Kamsensoren var fornuftig å få bytta! Så da skal jeg prøve og ta den inn på EU igjen i morra eller lørdag, så får vi se hvordan det går!
kenmyh Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Skrevet Januar 8, 2011 I dag har jeg vært på etterkontroll med bilen, og gjett hva?! Null feil, EU i boks! Bare to mnd etter hovedfristen, hehe! Også har jeg fått montert den fjernstyrte sentrallåsen jeg kjøpte fra koed.no! Var egentlig veldig lett, bare man gadd og begynne med det! Så nå har det skjedd litt på bilen i dag også! Her er et bilde fra monteringa av sentrallåsen:
Pisani Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 I dag har jeg vært på etterkontroll med bilen, og gjett hva?! Null feil, EU i boks! Bare to mnd etter hovedfristen, hehe!Også har jeg fått montert den fjernstyrte sentrallåsen jeg kjøpte fra koed.no! Var egentlig veldig lett, bare man gadd og begynne med det! Så nå har det skjedd litt på bilen i dag også! Her er et bilde fra monteringa av sentrallåsen: Slik du har kjøpt? (Stjal bilde fra schmiedmann siden koed var nede, men antar det er samme greien!) Hvis ja, please forklar hvordan/hva og hvorfor med så masse bilder som mulig! Har tenkt å gjøre det samme. Hvor lang tid tok det? Må alle dørpaneler av? Må noe loddes?
bergkvist Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 såg du og hadde problemer med abs en? min og lyser... hva gjorde du for å finne ut hvor feilen var?
kenmyh Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Skrevet Januar 9, 2011 I dag har jeg vært på etterkontroll med bilen, og gjett hva?! Null feil, EU i boks! Bare to mnd etter hovedfristen, hehe!Også har jeg fått montert den fjernstyrte sentrallåsen jeg kjøpte fra koed.no! Var egentlig veldig lett, bare man gadd og begynne med det! Så nå har det skjedd litt på bilen i dag også! Her er et bilde fra monteringa av sentrallåsen: http://i179.photobucket.com/albums/w314 ... 08_002.jpg Slik du har kjøpt? (Stjal bilde fra schmiedmann siden koed var nede, men antar det er samme greien!) http://static.schmiedmann.dk/ProductPic ... 27_big.jpg Hvis ja, please forklar hvordan/hva og hvorfor med så masse bilder som mulig! Har tenkt å gjøre det samme. Hvor lang tid tok det? Må alle dørpaneler av? Må noe loddes? Jess, det var den jeg kjøpte! Tok vel ca. 1 time effektiv montering. Var ikke no lodding, alt som må av er hanskerommet, når det er av så er du rett inn på kablene, og derfra er det bare å følge bruksanvisningen! Veldig enkelt bare man satt seg inn i det. Bruksanvisningen kan se veldig overveldene ut første gang man ser den.. Det syns i hvertfall jeg, men når man begynner går det greit! Så du får si i fra om du får problemer, så skal jeg prøve og forklare! Men er i hvertfall utrolig fornøyd med min, funker knall så langt! såg du og hadde problemer med abs en? min og lyser... hva gjorde du for å finne ut hvor feilen var? Jeg tok diagnose på bilen Så fant jeg ut hvor feilen lå, og det var sensoren på venstre forhjul som var gåen. Da var det bare å bytte den også var alt i boks! Men det er ingen kosejobb og bytte sensor!
oddeinarr Skrevet Januar 11, 2011 Skrevet Januar 11, 2011 hvorfor tenke på hva folk liker best ? er vel din bil og du som skal ha den, så det viktigste er vel hva du liker best selv ? men må vel si meg enig scampi der å si det er finest med enkel eksos og dtm endestuss
kenmyh Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Skrevet Januar 12, 2011 Tenker egentlig ikke på hva folk liker best, bare spør hva folk ville gått for! Men jeg har enda ikke bestemt meg hva jeg skal gå for når det kommer til effektanlegg, så den tid, den glede(?)
Pisani Skrevet Januar 13, 2011 Skrevet Januar 13, 2011 ... alt som må av er hanskerommet... Serriøst? Alle de lednigene også er det kun under hanskerommet? Jeg som gruet meg sånn til å måtte ta av alle dørtrekkene og trekke ledninger! Får bare sette igang da!
kenmyh Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Skrevet Januar 13, 2011 Jada, om du har sentrallås fra før, så er det kun hanskerommet som må av, for å komme til Men om du ikke har sentrallås, så må du av med dørtrekk
Pisani Skrevet Januar 13, 2011 Skrevet Januar 13, 2011 Har sentrallås ja, 96 sedan, antar at det er samme system i den som i din mange takk for motivasjonen
bergkvist Skrevet Januar 13, 2011 Skrevet Januar 13, 2011 okei:) må få tatt diagnose jeg og da så jeg finner ut hvor den ligge:) skulle ha 1200 på bavaria bare for diagnosen :S
kenmyh Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Skrevet Januar 13, 2011 Har sentrallås ja, 96 sedan, antar at det er samme system i den som i din mange takk for motivasjonen Jo, bare hyggelig! okei:) må få tatt diagnose jeg og da så jeg finner ut hvor den ligge:) skulle ha 1200 på bavaria bare for diagnosen :S Oi, det var dyrt! Ta kontakt med ///Naitsirk her på forumet. Han fiksa det for meg, for en billig penge!
bergkvist Skrevet Januar 13, 2011 Skrevet Januar 13, 2011 ja var sinnsykt dyrt syns jeg:S men såg han naitsirk holdt til i harstad og det er 1 dags kjøretur fra her som jeg bor hehe:)
kenmyh Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 Harstad nei? Holder vel strengt tatt til i Kongsberg
haybimmsen Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 blir knall dette her:) passer et slikt sentrallåsett til sedan skal tro:)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå