kenmyh Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Skrevet Januar 24, 2011 jada, det skal passe på alle biler det! Og takk! Håper det blir orden på detta til våren! Bare vente til snøen forsvinner!
kenmyh Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 Jessda! I dag ble dagen starta på verst tenkelig måte... Kom inn på parkeringsplassen på jobb, og det var jo seff masse snø oppå enda mer is, og det er jo, som alle veit, ganske så glatt... Det endte med at jeg skulle svinge rundt noen biler som sto der, og da kom rumpa ut og jeg gikk sidelengs inn i en annen bil (som viste seg å være sjefen sin, selvfølgelig! ).. Hele hendelsen endte med at jeg må ha ny passasjerdør foran.. Heldigvis for min del, kan jeg ikke se no skade på bilen til sjefen.. så blir spennende og se hva han sier når jeg forteller at bilen var hans. (noe jeg ikke visste når jeg fortalte at jeg var uheldig utpå plassen her..)
Vegah Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Hehe, ikke akkuratt drømmesituasjon det. Men bilen din ser bra ut Gleder meg til de nye fangerne kommer på osv
kenmyh Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 Nei, var ikke det gitt.. Men gikk visst bra, sjefen ga visst faen i den bil uansett, haha! Så lucky me! Selv om det fortsatt er kjipt at jeg må ha ny dør.. Skal få tatt bilde av skaden i morra Og thanks! Godt å høre at den ser bra ut! Da må den jo bli enda bedre med nye fangere og sommerfelger?
Vegah Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Ja ! Hvilke felger blir det ? fått fikset rusten ?
kenmyh Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Skrevet Februar 5, 2011 Det blir disse felgene som skal på: Rusta skal jeg ta så fort snøen forsvinner, ble litt dårlig tid før snøen kom da jeg styra så jævlig med å få godkjent senkinga. Så begynner på det om ikke lenge.. men først må jeg få fiksa døra mi (og det var jo seff den døra på bilen som det ikke fantes rust på i første omgang... bah! )
kenmyh Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Da skal jeg til Arendal i morra og hente meg ny dør. Samme farge som bilen! Chill! Blir digg og få orden på det igjen
kenmyh Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Skrevet Mars 20, 2011 Og det viste seg at døra jeg henta var LILLA!!! IKke grønn, som jeg ble lovet! Jævla kjipt! =/ Så får se hva jeg gjør med det, enten så kjøper jeg meg en grønn en, eller så lakker jeg den jeg har henta! Hva syns folket jeg skal gjøre?!
kenmyh Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Skrevet Mars 21, 2011 Og i dag har det skjedd litt på bilen igjen! Jeg fikk olje/servicenullstiller fra ebay her om dagen. Så nå er det tatt fult oljeskift! Fant også at jeg skulle prøve og rette ut døra mi litt, og det funka veldig bra! Ble mye bedre enn den var, kommer bilde i morra Så nå er bilen glad igjen!
kenmyh Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Skrevet Mars 28, 2011 I dag har felgene mine ankommet GS Bildeler, så på vei hjem fra skolen skal de hentes! Og så fort jeg er hjemme skal de prøvemonteres! Er dessverre litt tidlig og legge om enda, meldt sludd og kaldt på torsdag...
kenmyh Skrevet April 4, 2011 Forfatter Skrevet April 4, 2011 Her kommer de første bildene av bilen med nye sommersko! Skal få tatt bedre bilder når jeg tar meg en tur ut med kameraet! Den skal senkes mer! Må bare orke og vaske gjengene skikkelig, så det faktisk er mulig å skru uten å slite seg i hjel...
in2you Skrevet April 4, 2011 Skrevet April 4, 2011 Det der er utrolig fine felger på grønn touring! legg gjerne ut flere bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå