bjørn vidar Skrevet Februar 13, 2010 Skrevet Februar 13, 2010 Hei henta meg en m50b25/m vanos i dag, med girkasse, ledningsnett, hjerne, luftmassemåler+div. det jeg lurte på er: -hvordan kan jeg finne ut åssen årsmodell det er? Tenker at det er greit å vite det når jeg skal handle div. pankninger o.l (står det på blokka noen vei?) -passer ledningsnett fra min bil over?(m50b20 93mod) Sånn at det bare er å sette i hjernen fra 2.5l og starte? -Motoren er fra e36 og jeg skal ha den i e34. Det er bare oljepickup, bunnpanne og motorfester som må flyttes over? Åssen er det med fester på girkassen? Takker for svar
Olelink Skrevet Februar 13, 2010 Skrevet Februar 13, 2010 Om du søker litt her inne så finner du masse om dette. Men det er en ekstra temp føler på b25 innsuget som ikke er der på b20 innsuget. Derfor må du evt legge ekstra kabel til det.
bjørn vidar Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Skrevet Februar 15, 2010 noen fler som har noen innvendinger:)
Dekkbrenneren Skrevet Februar 15, 2010 Skrevet Februar 15, 2010 du finner hvertall årstallet på topplokket(toppen) f.eks "93"
bjørn vidar Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Skrevet Februar 17, 2010 der står det 92. men motoren har vanos. kom ikke vanos i 93?
Olelink Skrevet Februar 17, 2010 Skrevet Februar 17, 2010 Vanos kom vel i oktober/november 92 mener jeg å huske, og var dermed standard på alle m50 fra og med modellåret 93. Dermed kan din motor fint være fra sent 92 og ha Vanos. Hvilken produskjonsdato har bilen din da? Produksjons dato finner du ved å legge inn understellsnr her: realoem.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå