AlXz Skrevet Februar 14, 2010 Skrevet Februar 14, 2010 Hallo. Sliter litt med å løsne en viskosekobling fra akselen/vannpumpa på en m50 motor. Har gjort dette før.., da skrudde jeg ut 2 av skruene som holder reimhjulet, og satte en sveisetang på dette for å holde igjen, samt en skiftnøkkel på viskosekoblinga.., men nå fikk jeg ikke plass til dette.. :/ Har prøvd flere ganger med bare skiftnøkkel og slag med hammer osv.., men motoren går bare rundt. Noen tips til å låse motor eller holde igjen så jeg får den av? Er jo så jævlig trangt der... :/ Takk for hjelp!
AlXz Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Skrevet Februar 14, 2010 Hehe, hadde det vært manuell så Glemte å nevne at det er automat..
bassik Skrevet Februar 14, 2010 Skrevet Februar 14, 2010 Hallo.Sliter litt med å løsne en viskosekobling fra akselen/vannpumpa på en m50 motor. Har gjort dette før.., da skrudde jeg ut 2 av skruene som holder reimhjulet, og satte en sveisetang på dette for å holde igjen, samt en skiftnøkkel på viskosekoblinga.., men nå fikk jeg ikke plass til dette.. :/ Har prøvd flere ganger med bare skiftnøkkel og slag med hammer osv.., men motoren går bare rundt. Noen tips til å låse motor eller holde igjen så jeg får den av? Er jo så jævlig trangt der... :/ Takk for hjelp! Prøv å holde igjen på dynamoen. Hvis reima slurer er det mulig du kanskje må hjelpe reimstrammeren litt. husk at det er links gjenger på vifta.
AlXz Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Skrevet Februar 14, 2010 Jepp, ok Kan prøve det.. Ja, har tatt det riktig vei Thx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå