E34Stvg Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Vurderer å selge min 520 IA da jeg har kjøpt meg en 1 Serie. Litt info om bilen....... Calypsorød metalic Aut klima Soltak El korsryggstøtte Midtarmlen foran og bak M-Sportsundestell Sperrediff Shadowline Bilen er en såkalt Executive modell som innebærer finere seter i velour. Bredere nyre foran osv... Bilen er nå kjørt ca 199.000, men er meget bra passet på. Den har hatt alle servicer siden den var ny. Det er også byttet en del slitedeler de siste årene. Kan nevne at de organiale støtdemperne og fjærene er byttet med original Bmw sportsunderstell. Alt dette ble utført av Stenshagen i Oslo. Har også nylig byttet vanos, batteri, vannpumpe og dynamo. Som dere sikkert skjønner så er denne bilen over gjennomsnittet godt vedlikehold. Da jeg overtok bilen for ca 5 år siden så irriterte jeg meg litt over en del steinsprut. Fikk derfor lakket hele bilen med unntak av takket på nytt. Så bilen er fremdeles meget fin i lakken med svært lite riper. Det er også svært lite rust. Bilen leveres med 15 tom vinterhjul med gode Hakkepalitta RSI vinterhjul. Har også originale 16 toms Executive felger med litt slitte sommerhjul. Har liggende til bilen nesten nye M5 felger i 18 toms. Her er det nye dekk foran, men disse trenger nye dekk bak. Har byttet ut de originale høytalerne med Alpine. CD spiller er en Pioneer. JBL Forsterker og en 12 toms sub. Har bestil EU kontroll på bilen og den leveres godkjent. Så jeg fikser det som eventuelt dukker opp på denne. Prisantydning kr 50.000 Har desverre ikke bilder enda pga snø, snø og atter snø!!! Liker ikke å legge ut bilder uten at bilen har fått seg en liten omgang vask og voks. Kan treffes på tlf 911 67 666 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Bilder selger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34Stvg Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2010 He he jeg vet. Tenkte jeg skulle ta en shinings på bilen idag. Så får jeg legge ut noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34Stvg Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2010 Fant noen fra i Sommer. De får duge inntil videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34Stvg Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Den der var jævlig fin:) akkurat en sånn jeg er på jakt etter. men må få solgt bilen min først:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34Stvg Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 Takk for det Heinz! Har blitt lagt ned en hel del penger i den også. Tror neppe det er så mange som er så god teknisk som denne, med unntak av noen M5 som nesten er et samleobjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Fått tatt en shinings? er interesert, men trenger gode bilder, av både småfeil/rust osv, bilder av bilen rundtom, om jeg skal greie å vurdere å hente den fra der jeg bor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34Stvg Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34Stvg Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2010 Kan nevnes at bilen ble EU godkjent for to dager siden. Samtidig med dette så ble det byttet noen bremserør samt at håndbrekk ble justert og smurt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Bilen er solgt ihht telefonsamtale for noen dager siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Hvordan modell er dette? Kunne du vært behjelpelig med transport eller møtt meg så jeg fikk sett på bilen? Bor i Skien i Telemark så er et lite stykke å kjøre. Er på utkikk etter en slik bil, helst med automat å denne så veldig ryddig ut, så er veldig interessant ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 jeg var også interesert for en 3 ukers tid siden, men mener bilen ble solgt til noen i oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honda crx Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Stemmer at denne bilen er solgt ja Jeg er den nye eieren, er strålende fornøyd. Bilen går nå i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 grattis med en fin BMW På tide å bytte nicket kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå