Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden bilen ble solgt før jeg rakk å bygge om til el.ruter, selger jeg heller dette til noen som kan få bruk for det. Kjøpte motorene fra en som sa de har stått i E30 tidligere, så da tar jeg utgangspunkt i at det stemmer. Det viser seg imidlertid at jeg muligens har to motorer til venstre side, en gammel og en ny type.

z8y9kp5ep58nv8ebp1mw.jpg

Dukket også opp diverse annet jeg ikke har bruk for til E30.

Innspr.hjerne 318i (M10):

l7905tljrwxvkrongeye.jpg

Engine Management ECU 316i:

0gx9w5f2mr6u0enpncut.jpg

Motorfester, gassvire, deksel over ledningsnett/relè og luftfilterboks til M40, lysjustering, øvre radiatorfeste, gule sideblinklys:

rj1bsza60a7flfkn8kwa.jpg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Siden bilen ble solgt før jeg rakk å bygge om til el.ruter, selger jeg heller dette til noen som kan få bruk for det. Kjøpte motorene fra en som sa de har stått i E30 tidligere, så da tar jeg utgangspunkt i at det stemmer. Det som følger med er motorer til fremdører, motor til soltaket og div. ledninger og brytere

intrisangt. regner med du selger alt samlett så hva skal du ha for alt?

eller selger du alt samlett(det jeg trenger for frem dør motorene) untatt motorn til soltaket?

Skrevet

eller selger du alt samlett(det jeg trenger for frem dør motorene) untatt motorn til soltaket?

Dersom Iversen92 kjøper taklukemotoren så kan du godt få kjøpe resten ja. Taklukemotoren passer muligens også på E24, så da kan den uansett være gunstig å ha i tilfelle min egen går i stykker :)

500,- for motorene og de ledningene jeg har til dørene da?

Men det hadde vært fint dersom noen som vet hvordan sånne motorer til E30 ser ut kan bekreftet at disse passer til E30. Vet jo aldri 100% om de har stått i E30 fordi om han jeg kjøpte dem av sa det. Eneste jeg er sikker på er at taklukemotoren passer bl.a. E30. Og ut i fra dette går jeg også ut i fra at det stemmer at de til dørene også har stått i E30 siden jeg kjøpte dette settet komplett.

Skrevet

Jeg kan kjøpe motoren, men luere på en ting

Siden jer har sveiv, så hadde jeg tenkt å bytte til automatisk.

men er det bare å klaske den i? eller må jeg ha noen flere deler?

Bilen er en e28

Skrevet
Jeg kan kjøpe motoren, men luere på en ting

Siden jer har sveiv, så hadde jeg tenkt å bytte til automatisk.

men er det bare å klaske den i? eller må jeg ha noen flere deler?

Bilen er en e28

Akkurat det kan jeg desverre ikke svare på siden jeg aldri har gjort tilsvarende operasjon selv. Sikkert noen som kan svare på det på "Teknisk" her inne :)

Skrevet
ja d hadde vert flott siden jeg bor i kr.sund :P hehe

250 kr for den ? ;)

Det passer jo godt da :) Men tror jeg holder fast på 350,- siden jeg alltids kan ha den liggende i reserve til E24`n dersom jeg ikke får solgt den :wink:

Skrevet

Dersom Iversen92 kjøper taklukemotoren så kan du godt få kjøpe resten ja. Taklukemotoren passer muligens også på E24, så da kan den uansett være gunstig å ha i tilfelle min egen går i stykker :)

500,- for motorene og de ledningene jeg har til dørene da?

Men det hadde vært fint dersom noen som vet hvordan sånne motorer til E30 ser ut kan bekreftet at disse passer til E30. Vet jo aldri 100% om de har stått i E30 fordi om han jeg kjøpte dem av sa det. Eneste jeg er sikker på er at taklukemotoren passer bl.a. E30. Og ut i fra dette går jeg også ut i fra at det stemmer at de til dørene også har stått i E30 siden jeg kjøpte dette settet komplett.

gjer 400kr +frakt i oppkrav får dør motorene + ledningene og brytere til di vis du hadde det?

ja skulle så gjerne vite om di kommer fra E30 også hadde vært fint og vite hva andre ting man trenger for å montere di.

btw du har skjekket at motorene fungerer?

Skrevet

Har kun det som vises på bildene, selve innmaten i dørene mangler jeg. Har ikke testa motorene selv nei siden jeg aldri kom i gang med ombyggingen. Kan alltids sette på dem strøm for å se at de går rundt når jeg får tid da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...