-fek- Skrevet Februar 14, 2010 Skrevet Februar 14, 2010 Selger markør + tilbehør fordi eg ikkje har tid til å spele lenger. Veldig lite brukt, mykje av utstyret er ubrukt. Sjå annonse http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20580994 Send PM eller ta kontakt på 99157202 Eg held til i porsgrunn
-fek- Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Skrevet Februar 16, 2010 Bump. Ingen som er keen på ei rå paintball-pakke?
The_transporter Skrevet Februar 16, 2010 Skrevet Februar 16, 2010 skulle ønske de fant på en ny løsning på paintball beholderene, da hadde det vert mer intressant å spille det det er jævli tøft å løpe rundt i skogen sammen med 10+ andre å plaffe hverandre ned, gjengen min bruker litt diverse softgun utgaver, fra kinakloner til systema ptw og må si det er RÅTT!!
-fek- Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Skrevet Februar 16, 2010 Haha, ja, airsoft er vel kanskje meir eit "rollespill" enn paintball, Sidan ein bruker klede og våpen som ser 100% ut som ekte. Følger med remoteslange til tanken, slik at ein kan ha tanken på ryggen, blir bedre å spele med. magasinet til X7'en er slankere enn vanleg, + at han har syclone feed sånn at magasinet kjem på sida av våpenet, og ein mister då ikkje siktet.
The_transporter Skrevet Februar 16, 2010 Skrevet Februar 16, 2010 ja jeg får vel si meg enig i det lykke til med salget tippman er saker
junior4x4 Skrevet Februar 16, 2010 Skrevet Februar 16, 2010 pris ?? har div tippmen markører fra før, brukbar kvalitet
-fek- Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Skrevet Februar 16, 2010 Har lagt ut alt for 4500, nytt kosta kom vel pakka på 7k med alle oppgraderinger. Kvaliteten til tippman er ikkje noko å sei på nei, mykje meir solid enn spyder og andre billig merker Har også Co2 tank som kan følge med om interesse
Simen! Skrevet Februar 16, 2010 Skrevet Februar 16, 2010 Hei Skal ha meg paintball utstyr til våren kommer, vi er en gjeng som skal starte opp da! Men jeg er da helt nybegynner så har lite/nul peiling. Men dette er vel ikke verst til nybegynner stadiet? Alt som trengs følger med?
-fek- Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Skrevet Februar 16, 2010 Neida, markøren er ypperleg til både nybegynnere og viderekommere, tippman er av god kvalitet, og det er derfor lite problem med dei. X7 er den nyeste modellen til tippman, masse oppgraderinger og gadgets kan kjøpes Alt du treng følger med, ready to go! Diverse oppgraderinger som f.eks: RT-trigger - avtrekker som gjer til at markøren skyter tilnærmet fullauto uten batteri M4 uttrekkbar kolbe Remote slange med belte - kan ha luftflaske på rygge for å gjere markøren meir "tactical" flatline-løp - gjer til at ballen får ei lengre kulebane ++
-fek- Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 Bumpbump Våren kommer snart, ingen som er trenger? Kom med bud, om ingen er interessert så beholder eg utstyret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå