Gå til innhold

Bruktbilgaranti?

aottesen
 Share

Anbefalte innlegg

Er i ferd med å kjøpe en 2007-mod 118d, hvor det medfølger 2 års bruktbilgaranti.

Dette høres jo helt fantastisk ut, men jeg hører forskjellige ting hele veien.

-Selger forteller meg at denne garantien kan brukes på hvilket som helst verksted

-Ingen jeg kjenner har hørt om bruktbilgaranti som kan brukes hos andre enn hvor bilen er solgt.

Bilen er ny i Norge, kan dette være noe BMW leverer med?

Noen som har erfaringer med forskjellige typer bruktbilgaranti?

Isåfall, hvor omfattende er denne garantien?

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du har garantibeviset. viser du det og avtaler på forrhånd med det verkstedet du skal bruke. så sende de faktura på arbeidet til firmaet som leverer garantien. dette er en ekstern tjeneste som mange kjøper med til sine bruktbiler. fungerer helt greit. men verksteden liker å vite om dette før du står i skranken å skal hente ut bilen din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det konkurs er det jo konkurs..

Joda, men oddsen for at en bilselger går konkurrs (..i disse tider) er gjerne større enn f.eks sjansen for at Elcon går dukken..

Jeg skal finne ut hvem som står for garantien.

Ikke at det betyr allverden, men det er jo en god grunn til å kjøpe en bil som har gått 70.000 dersom de kan garantere for at den kommer til å gå i minimum to år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det konkurs er det jo konkurs..

Joda, men oddsen for at en bilselger går konkurrs (..i disse tider) er gjerne større enn f.eks sjansen for at Elcon går dukken..

Jeg skal finne ut hvem som står for garantien.

Ikke at det betyr allverden, men det er jo en god grunn til å kjøpe en bil som har gått 70.000 dersom de kan garantere for at den kommer til å gå i minimum to år.

det er sant :)

Sjekk også hvilke dekninger den har. Ellers kan man jo også tegne en utvidet bilforsikring. De har jo dekninger på motor, girkasse, styringselektronikk m.m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...