mjo101 Skrevet Februar 15, 2010 Skrevet Februar 15, 2010 Hei.. Handlet en 318 touring 95 mod november 09.. Bilen er strøken teknisk sett med mye nye deler skiftet i 09. ting som er skiftet : Frontrute Nye bremser på alle hjul Nye bremse slanger osv... Ny radiator Nytt orginalt eksosanlegg Nye sommerdekk/vinterdekk overhalt girkasse osv... Bilen har nå rullet 170 000 km og bærer litt preg av dette i karosseriet med en del riper og en liten bulk nede ved passasjer dør. Planer : Nye lykter med angleeyes (montert) Nytt anlegg (montert) Nye sommer felger (kjøpt: Hartge replica 18, 8,5 forann og 9,5 bak) Senk og gjerne ny lakk hvis økonomien strekker til. Nye baklykter hvite blinklys kom gjerne med innspill til nye ting!
sladjan Skrevet Februar 15, 2010 Skrevet Februar 15, 2010 Der kom bilen Registrer deg på photobucket så laster du opp der og legger ut her, sånn har du oversikt over alle bildene dine også.
mjo101 Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Skrevet Februar 15, 2010 Ja måtte jo komme innpå.. Mulig jeg er litt tilbakestående akkurat nå, men hvordan får jeg bildene over fra photobucket? får det ikke helt til =P
sladjan Skrevet Februar 15, 2010 Skrevet Februar 15, 2010 Ja måtte jo komme innpå.. Mulig jeg er litt tilbakestående akkurat nå, men hvordan får jeg bildene over fra photobucket? får det ikke helt til =P Når du trykker deg inn på bilde på photobucket, får du noen linker på venstre siden. du trenger bare den IMG code. er bare å kopiere den inn her også får du fram bilde paner om å gjøre noe med bilen utvendig eller? Mtech eller noe ?
in2you Skrevet Februar 15, 2010 Skrevet Februar 15, 2010 Høres gromt ut med Hartge felger på sommer i alle fall! gratulerer med ny bil!
mjo101 Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Skrevet Februar 15, 2010 Da var bilder kommet inn =D takk for hjelpen sladjan! Mtech var hvertfall planen, men er faktisk ikke sikker lengre..
Trond e30 cab Skrevet Februar 15, 2010 Skrevet Februar 15, 2010 Kjekt utgangspunkt dette! Enda en bostongrønn touring på forumet Begynner å bli endel av de her nå og det merkelige er at fleretallet er bostongrønne
in2you Skrevet Februar 16, 2010 Skrevet Februar 16, 2010 Hehe, hvor mange er vi med bostongrønn touring nå egentlig?
Tiller Skrevet Mars 13, 2010 Skrevet Mars 13, 2010 Tenker du på å kjøpe hvite sideblinklys får du det til 119kr på biltema Ville absolut spart opp til å lakere bakfanger, skjørt og frontfanger før eventuelt annet dilldall. Bilen vill se mye bedre ut! Crystal clear baklykter ville jeg anbefalt, hadde det på en E36 cab jeg hadde. De ser bra ut. Og hva med grøftelys? Hva med litt interiørbilder av bilen din?
kenmyh Skrevet Mars 13, 2010 Skrevet Mars 13, 2010 Hehe, hvor mange er vi med bostongrønn touring nå egentlig? Tror min 320 touring også er bostongrønn, hehe... Men grattis med bil! Denne blir nok bra
Tiller Skrevet Mars 16, 2010 Skrevet Mars 16, 2010 Kanskje noen facelift nyrer i grilen hadde gjort seg. Koster ikke allværdens heller
Springsteen Skrevet Mars 16, 2010 Skrevet Mars 16, 2010 Hehe, hvor mange er vi med bostongrønn touring nå egentlig? Kombinasjonen bostongrønn og touring er det særdeles mange av her i byn Og et par compacter er det også.. Har til nå bare sett en annen coupe
Dr_S Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Selges: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... 2#p1532282
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå