matsn Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 strøkne felger med dekk. lite mønster igjen på alle dekk men felger er tilnærmet strøkne. bilder og mer info kommer i kveld. Har plukket av 2 av dekkene for de var hull i og det ene som står på felg er hull i så kun ett bak dekk på 255 35 18 av typen nankang ns 2 er brukende. det står på felg og er mye mønster i. selges h.b.o 5000kr Dette er for felg med fordekk som bare må av å kastes. Dette r bak dekk fult brukende nankang ns 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Skulle veldig gjerne sett litt flere bilder med litt bedre kvalitet kanskje Om du har mulighet selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2010 skal se i morgen om jeg får tatt noen litt bedre bilder å lagt inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Februar 16, 2010 Share Skrevet Februar 16, 2010 Konge. For er ganske interessert ser du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2010 den er grei. skal se hva jeg får til i morgen etter jobb jeg så kan du bare se innom annonsen i 5 6 tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Februar 16, 2010 Share Skrevet Februar 16, 2010 Den er god! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2daniel85 Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Hvor i Bergen holder du til? Mulig å komme og se på felgene? Passer de til E91? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 ja de passer din bil. holder til på sandsli. kontakt meg via pm så kan du nok uten problem komme å se på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå