Jan Tore Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Hei, da ble det bil på meg igjen. Valget falt på en svart, E36 Coupe. Bilen er nylakkert for ca. 3 mnd siden, i en farge som heter dodge black. Forrige eier har dog prøvd seg med poleringsmaskin, med lite vellykket resultat. Så jeg må få lært meg polering, så jeg kan få freshet den opp i lakken. Bilen har gått ganske langt, 297.000 for øyeblikket. Men virker å bære lite preg av dette generelt sett. Det er noen småting, men alt i alt, så har denne mange mil igjen. Utstyrsliste: - Varmeseter - Air condition - Defa alarmanlegg - Elektriske vinduer - Elektrisk takluke - Elektriske speil - 8-knappers kjørecomputer - Justerbart ratt - Sportsskinn - Sentrallås - Nedfellbare bakseter Skal gjøre en del med den, men det vil bli gjort litt etter litt, når pengene strekker til. Enough smalltalk, litt om planene og noen bilder. Det som skal gjøres(utført/innkjøpt vil bli underlined) - Mtech frontfanger, bakfanger/diffusor, sideskjørt og speil - Mtech listverk - Pusse opp endestussene - Ny soting av rutene - Legge om til vinterdekk på nåværende sommerdekk - Nye sommerfelger, forslag? - Coilovers - Få tak i nytt, likt førersete - Mtech matter - Nye skilter - Ny pakning, venstre frontlykt - Fikse radiatorvifte, lager litt lyd - Shine opp interiøret med et "renew" kit Skal også få skiftet olje og tennplugger snart, bare så det er gjort. Greit å vite at ting er i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mak1990 Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Fin bil med potensiale. Virket ut som noen fine planer du hadde for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Liker planene dine! Flott coupe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 En liten update. Fått på nye baklykter, lister og skilter nå. Ble ganske bra. M3 frontfanger er forhåpentligvis på vei snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2010 Da er bilen oppdatert med xenon(4300k) i kjørelys. Har også kjøpt ccfl ringer på biltema, så jeg sitter og vurderer om jeg skal montere dem. Det står Osram Nightbreaker i tåkelysa. De er litt hvitere enn vanlige pærer. Uansett, her kommer et par bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 Ser det er byttet ratt i den? få på m-tech ratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2010 Ser det er byttet ratt i den? få på m-tech ratt Det hadde nok absolutt gjort seg ja, men det blir ikke prioritert med det første. Nå skal den først slippes ned til bakken, og få nye sko til våren. Deretter skal jeg på med noe M plast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Pen bil med stort potensiale. Men jeg er også av den oppfatning at rattet må bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2010 Pen bil med stort potensiale. Men jeg er også av den oppfatning at rattet må bort Jeg søkte opp rattet på koed. Mtech rattet ser jo veldig bra ut da. Får se om jeg ikke finner et brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Potensiale i den der. Her er ting jeg ville gjort: Fått fjerna antenna (hvis det lar seg gjøre uten å få et digert hull der ) Full m-tech (sideskjørt, front og bakfanger & speil, men dette er jo nevnt) Oransje blinkere foran (oransje og svart blir faktisk ganske tøft) Coilovers (det har du jo nevnt) Veit ikke åssen felgbudsjett du har, du kan jo handle deg gromme splittfelger til 20-30k, ellers går det jo ann og kjøpe replica felger til en vesentlig lavere pris: Disse f.eks Kanskje en liten spoiler (e46 m3 spoiler gjør seg ganske bra) men kan være like fint uten også. Her ser du åssen det ser ut: Bakrute senker er også ganske fint etter min mening. Ringer til dashboardet er også en ålreit "facelift" innvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2010 Får se om det ikke går an å gjøre noe med antenna. Men jeg har lite lyst til å miste alt av radiosignaler Ang spoiler bak, blir det M3gt om det først blir noe. Synes den er veldig pen. Når det kommer til felgvalg, har jeg sett mye på gs sin lm replica, samt goldline. Heller mest mot en sølvfarget kantfelg da. Tror ikke det blir brukt mer enn 15.000 på sommerfelger til å begynne med. edit: Nydelig bil nederst der. Er det din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Den er min ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Faen de felgene var rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Trodde E36 hadde antenna integrert i bakruta? Jeg har iallefall ingen antenne på min, har bra signal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2010 Kan det være til Telefonen? Er sånn gsm telefon under armlenet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå