E12_520s Skrevet Februar 16, 2010 Skrevet Februar 16, 2010 Min m50b25 med enkel vanos har et litt sært problem som nå har oppstått 2 ganger ene for en god stund siden og andre idag. Hvis jeg starter med kald motor og den kun går en bitteliten stund før jeg stopper den har den begge gangene vært lei å starte igjen. Virker som den får for lite fuel til å fyre. Må kinne motoren rimelig lenge også kommer den etterhvert. Før det kommer den med noen små hint av tenning men fyrer ikke. Noen som har en forklaring på hvorfor dette skjer?
Kristian H. Foss Skrevet Februar 16, 2010 Skrevet Februar 16, 2010 Muligens defekt vanntempsensor. Prøv å ohme den, noen her vet sikkert hva motstanden skal ligge på ved kald motor.
Kristian H. Foss Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 Gi bensintanken et par slag med en gummihammer, kansje bensinpumpa er tullerte. Har vært borte i det flere ganger.
E12_520s Skrevet April 5, 2010 Forfatter Skrevet April 5, 2010 Endte opp med å bytte tenplugger. problemet har vært helt borte siden det. Ikke noe start problem what so ever selv når det fortsatt var veldig kaldt. Takk for alle forslag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå