Gå til innhold

Hvordan fjerne plate under girspak - E34 automat

Anbefalte innlegg

Skrevet

som topic sier, sitter og lurer litt på hvordan jeg skal få ut denne plata? har ei liggende, og ser at det er klips som tilsier at den må opp i forkant først. hvordan i granskogen skal man få tak i plata i forkant for å dra den opp? ønsker heller å slite i stykker klippsene under demontering.

noen tips?

er nr. 2 på bildet her det er snakk om.

1.png

Skrevet

Jeg har demontert på min, men husker ikke eksakt om jeg mått fjærne den greia rundt girspaken først og da fikk jeg tak så jeg bare kunne dra den rett opp :) Eneste jeg husker er at den bare skal dras opp, men husker ikke helt hvordan jeg tok tak :)

Skrevet

For å fjerne girkulen må du presse inn bryteren samt trekke rett opp slik at du ikke ødelegger klipsene.

Platen rundt er vel bare å vippe opp så vidt jeg vet.

Skrevet

Sitter å leser i bentley manualen. Ja du må vist skru ut en skrue før du drar av knoppen. Etter det er det bare å vippe opp dekselet med en skrutrekker.

Skrevet

vippe opp med skrutrekker? hørtes ut som noe jeg gjør når jeg skal ødelegge noe.. men om det er bare å røske skal jeg vel få det til. knotten var det en skru på ja, men denne har jeg fått av.

ville bare høre om det var noen triks for å få dette demontert uten videre destruksjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...