hardrocxsludge Skrevet Februar 16, 2010 Skrevet Februar 16, 2010 Hallo ! har noen rustne hjulbuer bak på e36 coupen min . Har så vidt sjekket innom gs etter hjulbuen, men eneste jeg fant der var hele bakpartiet, altså hjulbuen, helt bak til lykta og halveis rammeverket til siderutene ! denne kosta da 4000 spenn å jeg har aldri i værden bruk for hele denne da det bare er hjulbuen som må byttes ! er det noen som vet om forhandler ELLER nettside som selger KUN hjulbue til god penge ? Mvh Joakim Takk for svar
andersrx Skrevet Februar 16, 2010 Skrevet Februar 16, 2010 koed har det meste:) e36- nye deler- karosserideler og støtfangere. nesten nederst på side 2 er det til 421,- pr.stk
hardrocxsludge Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Skrevet Februar 16, 2010 andersrx skrev: koed har det meste:)e36- nye deler- karosserideler og støtfangere. nesten nederst på side 2 er det til 421,- pr.stk Takk for raskt svar . vet jeg får billigere enn 4000 k men gs selger desverre ikke bare hjulbuen, da måtte jeg hatt hele bakparten som jeg beskrev over ! kom med forslag om fler vet om noen plasser
Sturlis Skrevet Februar 16, 2010 Skrevet Februar 16, 2010 http://schmiedmann.no/3_serie/E36/reser ... 2.htm#pg34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå