B m w 5 2 5 i Skrevet Februar 16, 2010 Skrevet Februar 16, 2010 Telefonen i bilen min er helt død. Sikringer er hele, og alle ledninger bak i bilen er skikkelig festet. Noen som har vært borti dette ?
aloebiz.net Skrevet Februar 17, 2010 Skrevet Februar 17, 2010 Sitter kabelen til telefonrøret ordentlig i? Prøv å koble av batteriet og la det være av noen minutter før du kobler på igjen og prøver
wicky124 Skrevet Februar 17, 2010 Skrevet Februar 17, 2010 min tlf i e38 er også død...når jeg velger tlf i naviskjermen så skjer det ingenting..hmm...
B m w 5 2 5 i Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Skrevet Februar 17, 2010 Sitter kabelen til telefonrøret ordentlig i?Prøv å koble av batteriet og la det være av noen minutter før du kobler på igjen og prøver Det var kablen i konsollen som ikke var skikkelig i. Nå virker telefonen, men den går ikke av når jeg skrur tenningen av. Må ta den av manuelt. Forslag?
aloebiz.net Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 Sitter kabelen til telefonrøret ordentlig i?Prøv å koble av batteriet og la det være av noen minutter før du kobler på igjen og prøver Det var kablen i konsollen som ikke var skikkelig i. Nå virker telefonen, men den går ikke av når jeg skrur tenningen av. Må ta den av manuelt. Forslag? Den slår seg av etter en times tid eller noe. Dette fordi du skal slippe å måtte slå inn pin kode hver jævla gang du stopper for et lite ærend!
wicky124 Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 hm...min kabel inn til konsollen var også ødelagt...og skjermen på selve tlf er også dødt...kan jeg bare skaffe ny tlf med ledning eller må hele konsollen byttes?
kimsta Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 hm...min kabel inn til konsollen var også ødelagt...og skjermen på selve tlf er også dødt...kan jeg bare skaffe ny tlf med ledning eller må hele konsollen byttes? GS har bare tlf med ledning..Mener den koster rundt 3500 Sinnsykt dyrt for en gammel Nokia..
aloebiz.net Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 Om det er pluggen nederst som plugges i konsollen er det bare å erstatte den med en ny RJ45/CAT5 plugg (vanlig nettverksplugg). Gjorde nettopp det på telefonen til broren min og det fungerte flott! Er den tappen som låser pluggen fast knekt? Det som er problemet?
wicky124 Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 ja er tappen som holder pluggen fast som har knekt...men skjermen på selve tlf viser heller ingenting...eller det skal vel være sånn kanskje?så lenge simkortet ikke sitter i? og hvor skal egentlig simkort monteres i en e38?
aloebiz.net Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 ja er tappen som holder pluggen fast som har knekt...men skjermen på selve tlf viser heller ingenting...eller det skal vel være sånn kanskje?så lenge simkortet ikke sitter i? og hvor skal egentlig simkort monteres i en e38? Ja da er det bare å bytte pluggen. Så har du spart 3500,- Eller 3497,- om du trekker fra pluggen ;P
wicky124 Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 hehehe...men hva med skjermen på tlf?får jo opp lys i tlf om jeg holder den pluggen nedi konsollen...
530dE39 Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 ka telefon har du i bilen?Har muligens en brukt til deg
wicky124 Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 en vanlig bmw tlf...står det no nr på den ett eller annet sted?
530dE39 Skrevet Februar 19, 2010 Skrevet Februar 19, 2010 Er det motorola,nokia,siemens?KAn du ta et bilde av den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå