Desko-K Skrevet Februar 16, 2010 Share Skrevet Februar 16, 2010 Halla! har hatt min '97 520i i 1 år nå, men nå skal jeg endelig legge den ut for å få litt tips/tilbakemeldinger... har vært storfornøyd siden jeg kjøpte den, utrolig komfort og perfekt bil til cruising... bilen hadde gått ca 135000km når jeg kjøpte den, nærmere 145 nå. tidligere eier hadde fulgt alle servicer noe jeg har bestemt meg for å fortsette med... har planer om å beholde bilen en stund Av ektrautstyr er det cruisekontroll (manuellgir), alarm og klima. Gjort så langt: bytta til Hella facelift foran og bak installert 2x12" kicker +forsterker i bagasjerommet, + single DIN-spiller med ipod-inngang i hanskerommet (bilder kommer) sota bakruta, men måtte rive det av igjen fordi det ble totaal fiasko hehe.. skal nok sette av jobben til sommern eller noe og få gjort det skikkelig. sota ruter er et must på svart bil!! Planer framover: ekke helt sikker på hvor mye cash jeg skal svi av, men til sommern skal jeg finne litt sprekere felger enn de org. 15" jeg har nå... har ikke bestemt meg for hvasom vil passe bst? + senking ofc ellers står xenon på lista, og kanskje bakrutespoiler. Prøver å holde bilen rimelig 520i-ish, ikke style den som M5, så tror ikke jeg skal ha M spoiler etc med det første... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 16, 2010 Share Skrevet Februar 16, 2010 Nydelig og cleant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 16, 2010 Share Skrevet Februar 16, 2010 dette er en nærmest tidløs bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 senke 30/30, 18 eller 19" felger, facelift grill, aerodynamic leppe, m5 speil (det er myeee finere enn originale speil), m5 bakfanger (også mye finere enn original), potte, m5 flipp (fin liten "spoiler" som du enkelt og greit limer på bagasjelokket, bakrutesenker - så har du e39 slik eg liker det Ellers, ein fin bil mye potensiale her, men det kjem jo ann på kor mye peng du vil bruke på å "style" den . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desko-K Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 Takker felger blir det definitivt til sommern, regner med at det blir en stor utgift så spørs om det blir så mye mer styling utover det.. men får se, mulig jeg tar noen små oppgraderinger etter hvert, facelift grill er fett Tenker jeg går for max 18" felger, e39 er jo først og fremst en bil for komfort blir nok noe helt annet med felger + senking, gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Felger og senk betyr mye på en ellers original bil Gå for noe lavere enn 30/30. Jeg har et sett med 40/20 FK senkefjærer som skal selges, det gir fint stuk Og samme med originale dempere har du fortsatt god komfort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Pen og clean bil. Hva slags felger er det som er i planene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desko-K Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 Takker =) har ikke kommet så langt i planleggingsfasen for å være ærlig men liker iaffal denne typen: Spørs om jeg får råd til det men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Romdell D58? Tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desko-K Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 Riktig så sant budsjettet strekker til er vel det favoritten akk nå.. men liker generelt den type felg, håper jeg finner noe bra til sommern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desko-K Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 Her kommer noen bilder av åssen spilleren ble... kjøpte bare en helt vanlig single DIN plastramme men synes det ble kulere enn jeg hadde regna med... kjøpe Kenwood spilleren som kan stilles inn i flere farger, stilte da inn i matschende oransje lys, så synes det ble litt mindre jalla sånn bilde av interiør (med gamle org. spiller) ny spiller ble jo ikke like stilig som org. spiller men synes det ble cleant nok, og den nye spilleren er phet sammen med ipod - kan styre hele ipoden gjennom menyene på spilleren, alfabetisk søk av sanger/artister/albumer osv. nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå