Reaction Skrevet Februar 17, 2010 Skrevet Februar 17, 2010 Hallo, har 2 stk dele biler ståendes. Begge starter og går, eller gjorde, har fått solgt unna noe. -Har skrudd ut motor og girkasse på den svarte. Det er en 520i 24v starter og går veldig fint, om det er noen som er på utskikk etter noe spessielt så får dere si i fra så skal jeg se hva jeg har av deler, Selger helst motor og girkasse sammen, selger ikke deler av motor. Den grå sitter det en 520i 12v, starter og går veldig lett den også =) Skulle ha blitt kvitt noe av det så ta kontakt så skal jeg svare så fort jeg får tid. Om det er noe spørsmål så kan dere sende melding her eller kontakte meg på 92051692 Send pm om ting dere er ute etter også skal jeg se hva jeg får til
lloydsb Skrevet Februar 17, 2010 Skrevet Februar 17, 2010 svart skinn interiør? trenger baksete og bakryggen
dr.felix Skrevet Februar 17, 2010 Skrevet Februar 17, 2010 har du hengerfeste på 520'n? da er jeg i såfall intressert i å kjøpe evenuelt orginalt ledningsnett til hengerkoblingen, og brakettene som holder bakfangeren om de ser ut som på bildet? er jo også ute etter delene i signaturen min.
BmwFrik Skrevet Februar 17, 2010 Skrevet Februar 17, 2010 Hei. Har du Armelen til Setene framme? pm ?
Reaction Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Skrevet Februar 17, 2010 ikke noe skinn interiør i det hele tatt nei, dessverre. det er henger feste på den grå så sjekker i morgen ang div ting som du har spurt etter dr.felix : ) Armlener har jeg dessverre ikke. Men er det noe mer dere lurer på så si i fra så skal jeg sjekke med deler osv. Bilder kommer i morgen hvis jeg finner igjen kablen i fra mobilen til datan : p
dr.felix Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 har du fått sjekket opp angåene delene jeg har spurt etter?
Reaction Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Skrevet Februar 23, 2010 Jeg har lagt ut bilder av Festet du var på utskikk etter dr.felix. el-nett til hengerfeste har jeg også : )
Azeton Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Du har ikke noen bedre bilder av rattet? Pris du har tenkt deg?
Reaction Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Skrevet Februar 23, 2010 det er en flenge helt øverst på rattet, ganske slitt. men har tenk ca 500 kr. men kom med bud ; )
Adrian_540 Skrevet April 14, 2010 Skrevet April 14, 2010 jeg trenger venstre framdør og venstre bakdør hvis de er i god stand (bulkfri) og jeg trenger motor og gir, jeg trenger det som må til for og bygge min til manuell og jeg har en 540 automat i bilen forleby Trenger mulig en høyre framskjerm hvis den er fin hvis ikke lakker jeg bare min Kan jeg få en pris på de tingene
Reaction Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Skrevet Mai 12, 2010 motor er solgt, girkasse har jeg igjen. venste dørene på den svarte er dårlige, bakdøra har fått en smell, fram døra er jeg usikker på. Kom med bud på hva du vil gi for girkassen =)
Puffster Skrevet Juli 2, 2010 Skrevet Juli 2, 2010 Pris på girkassa? denne passer til en m50b20 ikke sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå