Gå til innhold

Trenger hjelp med valg av sachs clutch!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folks!

Jeg har et lite problem med å klare å velge den clutchen jeg vil ha.

Alternativ 1:

sachs clutch (både lamell og trykkplate), tilsvarende orginal clutchen. PRIS 2000kr

Alternativ2:

Sachs forsterket trykkplate og orginal lamell, skal tåle en del mer effekt enn orginalt. trykkplate ca 3500kr og 2000kr lamell.

Dette her skal monteres på en e46 320ci med ettermontert kompressor ifra ess og skal ha en ca 285nm (org 195nm).

Er meget takknemlig for alle svar (håper forskjellen ikke er for stor og dere mener jeg bør gå for billigste alternativ)

Skrevet

se ebay... søk din bil og clutch. komplett clutch til 300hk for 1300kr og for 500hk med svinghjul til 3000kr. dette er gripforce f1 clutch og meget god kvalitet.. har selv 300hk i min e36 og bestillte sachs sin clutch for 328. denne slurte noe i begynnelsen for så å virke i en mnd og nå boss :wink: kjøp kvalitet og slipp jobben 2 ganger... usikker for hva 328 cluth skal tåle men stort mere en 200hk tviler jeg på...

Skrevet
se ebay... søk din bil og clutch. komplett clutch til 300hk for 1300kr og for 500hk med svinghjul til 3000kr. dette er gripforce f1 clutch og meget god kvalitet.. har selv 300hk i min e36 og bestillte sachs sin clutch for 328. denne slurte noe i begynnelsen for så å virke i en mnd og nå boss :wink: kjøp kvalitet og slipp jobben 2 ganger... usikker for hva 328 cluth skal tåle men stort mere en 200hk tviler jeg på...

jeg så på den clutchen.. virket som bra saker det.. men det finnes vist ikke til e46 320.. kun 328 og oppover.

noen med andre alternativ/tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...