Bmw101 Skrevet Februar 17, 2010 Skrevet Februar 17, 2010 Har en Bmw 520i 1997 modell, og har den siste uka opplevd problemer med at aircondition ikke fungerer optimalt. Når jeg som regel starter bilen kommer det full varme, men bytter jeg "luftfunksjon", og skrur opp varmen fullt - uavhengig om jeg har hatt en kort eller lang kjøretur, vil det ikke komme noe "luft". Hadde en tur på 1 t, og frøys rævva av meg for å si det mildt. Mistenkte at kupe-varmer vifta muligens var defekt, men når det kommer varme/luft så tilsier det at den ikke er gåen. Tok den med til et verksted, og fikk beskjed om at termostaten var gåen, og må byttes. Er det tilfellet, og hvor mye koster selve termostaten? Må også legge til at gradestokken i bilen ikke justerer seg, om den eksempelvis står på -15 når jeg starter bilen, og jeg kjører den i en times tid (og det er max 3-4 minus ute), så vil den allikevel holde seg på -15. Byttet diverse filter under service for over 6 mnd siden - om det skulle være av relevans. - Er relativt grønn på bil generelt, derfor det er så herlig med bimmers folk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå