Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Kom ikke på et bedre emne en dette da jeg har diverse spm om denne bilen.... Har nylig kjøpt en 320D touring med den faclift og motor på 150hk og 330Nm... Dette ble et impulskjøp da bilen var (Etter min mening) veldig rimelig. Bilen har sportseter og sportratt. Ellers er det lite utstyr utenom det vanlige. Ellers er bilen grei, kjørt 142.000km, sommer og vinterdekk osv...Helt orginal uten noe spesielt. Den har avtagbart hengerfeste og rails også etter hva jeg husker..... Uansett betalte 115.000kr for bilen så det må jo være og når de i samme modell ligger opp i 190.000kr+ (Selvsagt billigere også)

Uansett, det jeg lurer litt på er først hvordan denne motoren er sånn feilmessig? Vurderer å sette på en chip for å få litt mer gang, men usikker på om det er smart og hvilke chip som anbefales... MArkedet er jo fullt av disse boksene man kan kjøpe med varierende resultater...

Så lurte jeg på om karosseriet på disse er galvanisert? Der er en flekk med rust på karosseriet bak den ene bakdøra som må tas (Steinsprut) samt kan det kansje være lurt å tectylere bilen under da det aldrig har vert gjort? Alle servicer holdt med ca 15-20.000km i mellom... Er det smart å skifte oljen tettere?

Om 8000km skal bilen inn på 150.000km service... Hva innebærer denne servicen?

Ellers noe man bør få med seg ang denne utgaven av feil og mangler? Må få hjem en cd spiller da den har kasettspiller samt kansje diverse andre oppraderinger etter hvert.... Blir spennende med diesel fremover. Har hatt en del BMW, men det er en stund siden nå og de har alle vert "tørste" bensinutgaver ala 540 osv....

RoyC

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...