tmp Skrevet Februar 17, 2010 Skrevet Februar 17, 2010 Selger ett sett angeleyes til e39m ned xenon. Ikke orginale, men ligner bra. Kjøpte de nylig selv, men pga at de ikke er ogrinale, selges de for selvkost, 3000,-. Kan ta noe fint\gøy til e39, eventuelt annet "rart", i bytte.
rynne Skrevet Februar 19, 2010 Skrevet Februar 19, 2010 Du får nok ikke solgt disse som selvkost. De blir verdt mindre i det de forlater butikken.
tmp Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Skrevet Februar 19, 2010 Jeg ga selv 3000,-ink frakt, fra en hyggelig mann her på forumet, altså ikke i butikk. Er absolutt verdt det, og tar jeg ikke feil, kan de uten xenon, også bruke disse lyktene.
Arotished Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 hehe, er det DEPO som har laget disse uoriginal lyktene?
tmp Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Skrevet Februar 22, 2010 hehe, det er jeg ikke sikker på. Kjøpte de selv ett par uker siden, og bare tittet på de, og la de tilbake. Har orginale xenon selv, og vil ikke sette i uorginale selv da...
tmp Skrevet April 15, 2010 Forfatter Skrevet April 15, 2010 Ser ut som det er samme kontktene ja, så regner med det. Er sikkert noen her på forumet som kan bekrefte det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå