Beamer Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Splitter ny Rieger-look underdel til original bakfanger på E46 sedan selges. Utsparing til eksos på venstre side. Limes på nederst på originalfangeren. Må lakkeres. 1000,- + frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ksalhus Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 har du den ennå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 byr 500 kr + frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 byr 500 kr + frakt Går for 800,- + frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ksalhus Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 jeg har orginal bakfanger e46 cabbe. det er montert på m3 kit eksos fra svendsen eksos, og det er skjært ut i bunnen av min fanger. hvor mye opp dekker din fanger på den orginale ? eller passer denne kun sedan ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 jeg har orginal bakfanger e46 cabbe. det er montert på m3 kit eksos fra svendsen eksos, og det er skjært ut i bunnen av min fanger. hvor mye opp dekker din fanger på den orginale ? eller passer denne kun sedan ? Passer dessverre kun sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå