Moderna Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Hi, I'm selling BMW with JDM Nissan S14 SR20DET engine with 295 Hp and 325 Nm, org. MT-2, Brock B1 R16 9j 4xwheels, Powerflex, Hidraulic Hand brake, Koni Sport suspension, front and rear strutbars, MOMO D1 steering wheel, sport exhaust system, Sports seat with sports safebelt, Black hella front and rear lights, Xenons bulbs, Strobe lights. Car at this moment is in Lithuania with Lithuaninan registration Contact by E-mail: aurimas@automoderna.lt Price 10 000 Eur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommenke Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Pictures? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Ti tusen ævro? får grei m3 for det jo:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 10000 (EUR) = 80700(NOK) Mange i norge som bygger norsk registrert til noe under den prisen, med sx motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Hm... Har en 200sx motor som er hissig som faen, trimma nesten til max 52hk, kanskje jeg skulle hatt den i e30'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Hm... Har en 200sx motor som er hissig som faen, trimma nesten til max 52hk, kanskje jeg skulle hatt den i e30'n Hele 52hk altså? Første gangen jeg faktisk har hørt noen som har trimma en motor til "max". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 Hehe:) får ikke mer enn et par-tre hester til;) men jeg trur den passer best i ktm'en;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå