Phux0r Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 hellå! Skal til å trekke om en e36 coupè men hattehylla må jo ut, å har ikke sett så mye på det, men noen som vet hvordan jeg får den ut uten å totalt ødelegge den?
Turtiss Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 ut med baksetene, og av med dekslene som går mot taket (c stolpe?) - så er det bare å nappe den ut
Rabies Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 Ofte er det veldig lett å finne ut hvordan man gjør ting ved å se en ekstra gang på det... Har byttet hele interiøret i en compact, fra bunnmatte til taktrekk, og dette har stort sett funket gull OT: er det du som freser rndt i kristiansand i en blå E36 coupé med et hvitt sideskjørt?
Phux0r Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Skrevet Februar 18, 2010 haha, ja men da prøver vi på det så du har sett den deilige multifarga klatten altså? hahaha
Rabies Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 Haha, ja, snubler støtt og stadig over den ute i vågsbygd Skal gi et vink neste gang jeg... Kjører en cosmossort E36 sedan (nå med vintercammo da )
Wacman Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 Ut med baksetene, av med nakkestøttene, løsne c-stolpedeksler og ta av høytalerdeksler pluss løsne plastdekslene ved sikkerhetsbeltene mener jeg å huske, så er hattehylla satt fast med 4 "haker" som går bakover på begge sider. Er i alle fall sånn på E39..
Phux0r Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Skrevet Februar 18, 2010 takk for hjelpen folkens ja bare å blinke du hehe ja bilen hører til på flekkerøya & Vågsbygda så ikke så rart det hehe
Rabies Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 Flekkerøya? "Øøøøy, pappa. Denne planka æ skakk." "Det æ an ikkje det, det æ du som ser skakt ditt naud"
Rabies Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 Hehe, innavl skaper gjerne litt komiske situasjoner ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå