Gå til innhold

Iso overgang til 2din spiller BMW 320D 2003modell


 Share

Anbefalte innlegg

Hei jeg har en BMW 320D 2003mod

Skal bytte ut den orginale navigasjons skjermen med en 2-din skjerm. Ser at den orginale skjermen har 2.stk kontakter, en hvit og en blå. Disse passer ikke i iso-adapteren til e46 3-serie. Hva er løsningen for og komme over til iso?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kommer du til å slite! Da skjermen kun fungerer som en skjerm og ikke som en cd/radio. Du må i så fall bygge om hele lyd-systemet i hele bilen.

Ville heller beholdt den originale skjermen og kanskje lagd en carputer som du kobler inn på TV-modulens AV-inngang (om du har TV-modul vel og merke). Er mange som har bygd dette med stor suksess i tillegg til at bilen fortsatt ser original ut. Vet det finnes programvare som lar seg styre av knappene som allerede finnes på skjermen. Det er hvertfall det som er i mine planer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjermen fungerer jo som en cd/radio, men ISO overgangen fra kablene i bilen passer ikke.

Så du mener det er umulig å få en overgang fra kablene i bilen til skjermen ?

Nei det er ikke TV modul på min.

Btw: skal legge ut noen bilder sånn at dere ser sitvasjonen litt bedre. Men det er navigasjon skjerm med kjørecomputer. Og den fungerer som Radio og cd spiller.

Kanskje jeg missforstår deg.

Men tusen takk for Svarene :) skal legge inn bilder så blir det kanskje lettere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg har en BMW 320D 2003mod

Skal bytte ut den orginale navigasjons skjermen med en 2-din skjerm. Ser at den orginale skjermen har 2.stk kontakter, en hvit og en blå. Disse passer ikke i iso-adapteren til e46 3-serie. Hva er løsningen for og komme over til iso?

Hvis du skal inn med ny forsterker og nye høytalere, er det ikke noe iveien for å la alt originalt ligge, og legge opp egen + og -, ev tendingstrøm.

I bilen din sitter radioen i bagasjen. Foran er det bare skjerm. Leter du litt bak org spilleren finner du nok en 4kvadrat + og -, som er til stereoen. (det er ihvertfall det i e39). Antennekabel må du også tenke på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjermen fungerer jo som en cd/radio, men ISO overgangen fra kablene i bilen passer ikke.

Så du mener det er umulig å få en overgang fra kablene i bilen til skjermen ?

Nei det er ikke TV modul på min.

Btw: skal legge ut noen bilder sånn at dere ser sitvasjonen litt bedre. Men det er navigasjon skjerm med kjørecomputer. Og den fungerer som Radio og cd spiller.

Kanskje jeg missforstår deg.

Men tusen takk for Svarene :) skal legge inn bilder så blir det kanskje lettere :)

Ja den fungerer som en radio i form av at du kan se hvilke radiokanaler du skal høre på samt velge hvilke radiokanaler du vil høre på, men den fungerer fortsatt bare som en styringsenhet og skjermmodul. Alle de funksjonelle enhetene ligger i bagasjerommet (selve radiomodul, forsterker, navi osv.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...