Gå til innhold

Lakk + styling + reprasjoner (karosseri++) i Polen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei =) Jeg har jo en BMW e36 1997 316I business jeg gjerne vil ta vare på :) Driter i hvor gammel den er osv,denne har jeg virkelig bestemt og ta vare på.

Er det en lur plan hvis jeg :

Sparer opp penger,og drar ned til et verksted osv i Polen? Og ta det som en ferietur mens jeg lar de fikse bilen og style den? :) Samt lakkering? :) Må jo bli så mye billigere.

Hvis noen har noen linker så bare spre dem :) Stoler ikke på å sende ned bilen min uten at JEG ikke er med.

Skrevet

Har to kamerater som gjor akkurat ditta, var ikkje bmw dei for ned med. Men dei fiksa alt med bilen å lakka oppigjen å det vart billig. Trur dei snakka om ca 50 kr timen dei tok betalt. men dei kjørte bilane ned til Polen å flygde heim til Norge. Å tok fly til Polen igjen å henta bilane å var veldig fornøgde begge to. Så dette bør du sjekke ut videre, finn ett firma å Polen å ring dei å spør :)

Hadde vært kjekt å fått høre videre om dette så då må oppdatere ;)

Skrevet

Har du kontakter osv. er dette helt greit, men siden du tilsynelatende ikke har dette, ville jeg latt være. Har du ikke kontakter kan du regne med at sansynligheten for at de tar seg MYE bedre betalt enn hva de ville gjort for en etnisk polsk er stor, i tillegg til at det sannsynligvis vil være fristende for dem å ikke gjøre godt grunnarbeid, siden du vil ha store problemer/være svært kostbart for deg å kreve at de skal rette opp eventuelle snarveier eller feil i ettertid. En 316 er ikke noe særlig å koste på mer enn vedlikehold i utgangspunktet.. Dessuten kan jeg garantere deg at det blir MYE dyrere enn hva du tror det vil bli.

Jeg ville latt være, og heller brukt pengene på en e36 (hvis det er det du vil ha) som er i den standen du ønsker å få bilen din i. e36 med litt styling (etter egen smak) er som regel ikke vanskelig å finne hvis du er litt tolmodig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...