Mpowah Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Hei. har et lite problem med min e34 520 24V. Viskerne på bilen har alltid kunnet blitt slått av og på, men bare på maksimal hastighet. Virket altså ikke på de andre hakkene. Når jeg var ute å kjørte så skrudde jeg på vindusviskerne mine, de gikk som normalt på makshastigheten, men når jeg skulle skru de av skjedde det ingen ting. De bare fortsatte å gå uansett hvilken hakk. MEN, når jeg lukket opp døren så stoppet de. Prøvde dette med alle dørene, og fikk samme respons. Noen som har vært borti dette før eller har noen anelse om hva som kan være galt? Fuktighet, dugg? eller har releet tatt kvelden? Takker for alle svar, Mvh. Endre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 tror du får gå over alle jordingspunktene dine jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 hahaha.. unskyld at eg ler. Men ser det for meg, ein parkert e34 med vindusviskerene på max hastighet ! Sjekk jordingspunktene ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå