Gå til innhold

1993, Bmw 525ia

lund3n
 Share

Anbefalte innlegg

Bmw 525ia shadowline, i fin bruks stand selges. m50b25 24V motor med VANOS. Nettopp skiftet termostat og kjøleveske.

Nye sommer og vinter dekk i fjor, vinter dekk står på orginale alu felger. Sommerdekk står på m5 felger.

DEFA alarmpakke med fjernstyrt sentrallås.

EU-godkjent til 28.02.2011

Litt rust i framkant av kanaler og på høyre hjulbue bake, samt noen rustflekker på dørene nede. Men dette er bare overflate og ikke noe farlig rust.

Klima anlegget fungerer ikke helt som skal, mulig dette bare er dårlig kontakt en plass.

Interiøret er i lyst stoff med sports seter framme, helt og pent til å vere en bil fra 1993. Det er ingen hull eller rifter i det.

Det står en cd spiller med bluetouth handsfree i bilen, og et greit sterio anlegg med subb.

Km stand, 216.

Jeg kjøpte bilen selv for kort tid siden med planer om å ta rusta på den og få den i skikkelig stand. Men pga mye jobbing og ei lita jente på 4 måneder så har jeg rett og slett ikke tid.

Så selges derfor videre til noen som har tid til å skru, eller som bare vil bruke den som den er.

Bilen står på Stranda i Møre og Romsdal. Tenkte meg noe rundt 45.000,- eller bud.

Bilder kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ska se om jeg får til noen bilder iløpet av dagen da. Er foresten stabilisator stag framme, og kansje noen foringer som burde skjiftes ut. Høyre demper framme er litt shaky og burde kansje skjiftes ut. Viftemotor lever litt sitt eget liv. Frontruta fikk seg et par små hakk på vei hjem fra arbeid for noen dager siden. Automatkassa svetter litt olje på retur slangen for oljekjølinga.

Er vell dette som er "feil" på bilen.

Automat kassa blir fikksa i nær framtid, og viftemotor er på vei fra koed.

Står foresten xenon lys i nær og fjærn lys..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...