Frode_E30 Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Som sagt, vurderer jeg å kjøpe comp felger. Da i størrelsen 17x8". Men hvilket innpress skal jeg velge? Vil helst ha dem litt lengre ut bak enn forran, så det innpresset jeg tenkte på var ET25 forran og ET20bak, eventuellt ET20 forran og ET15 bak. Noen som har prøvd eller har bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer327tic Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 ET 10-15 tror jeg blir bra bak. Hadde ET 20 på 17x8,5 bak på min tidligere, men syns de kunne vært litt lengre ut i skjermen. Spacere er jo et alternativ hvis du bestiller med et litt høyere innpress så du får det akkurat som du vil, men det er jo ikke alle som er så begeistret for de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 ET 10-15 tror jeg blir bra bak. Hadde ET 20 på 17x8,5 bak på min tidligere, men syns de kunne vært litt lengre ut i skjermen. Spacere er jo et alternativ hvis du bestiller med et litt høyere innpress så du får det akkurat som du vil, men det er jo ikke alle som er så begeistret for de. Når jeg først skal bestille felger til 11k så hadde jeg håpet å slippe spacere ja! Hadde du valset skjermen mye da? Jeg har kun brettet inn kanten, og tror at med ET15 så er den heelt ute i skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå