DieselVegard Skrevet Februar 19, 2010 Skrevet Februar 19, 2010 Er interessert i å kjøpe originale BMW E39 felger i 16 eller 17". Gjerne med sommerdekk.
DieselVegard Skrevet April 5, 2010 Forfatter Skrevet April 5, 2010 Er det der originale BMW-felger? Kunne tenkt meg et sett med slike: Ser det ligger et sett på Finn, men 5500,- er for mye for 10 år gamle felger
DieselVegard Skrevet April 14, 2010 Forfatter Skrevet April 14, 2010 Da ble det felger gitt... Har aldri sett disse på noen annen BMW, så tror de må være ganske uvanlige.
bmwkizn Skrevet April 14, 2010 Skrevet April 14, 2010 Var du på Stjørdal å henta disse? Hva betalte du? Var å så på de samme selv også
DieselVegard Skrevet April 15, 2010 Forfatter Skrevet April 15, 2010 Var du på Stjørdal å henta disse? Hva betalte du? Var å så på de samme selv også Ja. Fikk dem for 5 lapper. Hvorfor kjøpte ikke du dem?
bmwkizn Skrevet April 15, 2010 Skrevet April 15, 2010 Fordi jeg ville ha dem for 3000.- Så var det sånn typisk harry selger-type som skryter alt opp i skyene osv som jeg ikke er så fan av. Så da ville jeg ikke gi han den gleden at jeg kjøpte de. Sleng ut et bilde når du har fått de på bilen da. Jeg er litt spennt på hvordan det blir seende ut. tror det blir bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå