Gå til innhold

E60/E61 - Komplett M-Pakke utvendig - noen som er intr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å ser på litt nye produkter nå og vurderer å ta inn et parti av støtfangere til E60/E61 preface 03-07 mod. Det er altså kopifangere i svært høy kvalitet. Ikke kinaprodukt, produsert i Europa. Meget god passform og finish.

___13226_1.jpg

14170.jpg

Frontfanger med tåkelys

Sideskjørt

Bakfanger

Alt av lister skruer osv er inkludert! Klar for montering / lakkering.

Er dette hot or not?:)

Skrevet

Det er vel umulig å få tak til en billig penge, men kan sikkert klare den til 2990,- Uten at jeg har sjekket hva andre tar for E39 Bakfanger.

Skrevet

Hehe.. Ja.. Det er ikke så lett å få tak i til E34. Hvor stor forskjell er det på en org og M5 front til E34?

Skrevet

På M5 bakfanger kontra orginal til E34, så stikker den ut bakover liksom, på en M5 bakfanger. Orginale er bare kjedelige og møkk. Haha. Fronten er en liten leppe i bunn av fangeren, med "luftekanaler" på hver sin side. Nesten som 540 leppa.. Litt vanskelig å forklare. Nesten lettere å vise med bilder! Men har ikke noe særlig bilder akkurat nå ;)

Skrevet

Jeg tenkte rundt 10 lapper for hele greia, men sliter litt med den prisen akkurat nå, kanskje 10990,-

Skrevet

ST-Import/prosjekt34 har en del interessante produkter, men ikke forhåndsbetal noe som helst til denne karen/firma. Bestilte tåkelys for 5 uker siden, ingen varer ennå... Har purret 3 ganger. Stig Flem lover å sende varene hver gang men det skjer ikke. Kan bare stemples som useriøs.

Skrevet

Jeg hadde ingen problem da jeg bestilte varer igjennom ST-import ihvertfall :) God service og rask levering :) Men dette skal vel på seriøs/useriøs tråden, ikke her tenker jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...