Gå til innhold

18" E39 M5 replica felger selges

SofaKingFresh
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann!

Selger 4 stk 18" E39 M5 REPLICA felger.

Hadde disse på e34'en min, så jeg veit de vil passe andre E34'er.

Mener det er 3 serie innpress på disse, uten at jeg skal si noe helt sikkert.

Disse stod på bilen min da jeg kjøpte den, og selger de nå for rundt 3000,- pga kantkjørt på høyre siden, og noe skeive foran. Men da jeg balanserte de, var de helt ok å kjøre med :)

Vil helst ikke sende disse, men jeg kan være meget behjelpelig å møte evt. kjøper.

Jeg holder til i Skien, Telemark, og kan som sagt møte kjøper i retning Oslo og Sandefjord. Andre veier og såklart! Hehe.

Meningen var å rette opp felgene og lakkere, men har fått andre "prosjekt-felger", så jeg selger da disse.

Mener de er 8" foran og 9,5" bak!

Du kan gjerne sende melding her inne på bimmers, eller på telefon 95236566.

Mvh

Martin Stensland.

Et par bilder :)

24082009343.jpg

24082009344.jpg

Bilde375.jpg

03042009186666.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer ikke E39? du sier 3 serie innpress? rundt Et40 da eller? Og er de ikke runde? ser du skriver at planen var å rette opp felgene...

Heisann. Har ikke testa disse på E39, men da jeg ser hvordan E39 felgene fra vår E39 satt på bilen min, kontra disse, så tviler jeg på at de passer. Mener det er 3serie innpress på disse serru. Skal ikke si noe altfor sikkert, men de satt rimelig langt inn når jeg hadde de på 5ern min. E34'n altså. Og de er runde jo ;) Er bare litt skeive foran, så det rista noe under kjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...