|Ole| Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Skrevet Februar 21, 2010 Problemet er at det ikke er alltid en enkel sak å få uft ut av systemt. Spesielt når så mange komponenter er byttet. Så det er ikke noe problem. Må bare prøve forskjellige metoder å lufte på. : ) Eg berre syns det er litt rart att det kom kunn luft på slutten, det sank ikkje i tanken i det heile...Menne kan hende eg berre var trøtt og lei etter 13 timer i garaga igår Får sjå, usikker på kortid eg får sjå på det igjen men har en mistanke om att det er en som er i full gang no allerede Vegard-E30 er på forumet er en mann med pågangsmot
Fliid Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Det er veldig greit å få ut den verste luften. Skru ut slavesylinder. La den henge ned mot bakken. Åpne niel og la det stå. Ta tiden til hjelp, så ser du at det begynner å renne ut væske, til slutt.
kristianbmw Skrevet Mai 30, 2010 Skrevet Mai 30, 2010 Her må du være tolmodig!Bytta min i går å brukte jævli lang tid før all luft var ute
|Ole| Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Skrevet Mai 30, 2010 Her må du være tolmodig!Bytta min i går å brukte jævli lang tid før all luft var ute Vi fant en fin måte å gjere det på, skrudde av eit gammalt lokk fra bremseveske beholder på en annen E30, vi lagde eit hol, skrudde det på la ei fille rundt og brukte blåsespiss, det funka som fy
|Ole| Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Skrevet Mai 30, 2010 den var lur=) Den funka fett men må vere forsiktig så lokket ikkje sprekker, da spruter det overalt om man ikkje har klut på
Fixfax Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 Den beste løsningen er og bruke olje pumpekanne, fylle denne med bremsevæske, pumpe fra niplen og opp i beholderen.
|Ole| Skrevet August 18, 2012 Forfatter Skrevet August 18, 2012 Enkelt og greit berre å borer eit hull i korken på ei brusflaske, bremseveske i bånn, bremserør nedi flaska og slange derifra og opp i nippelen...pumpe som faen uten å lukke nippelen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå