Gå til innhold

525ia 90' 24v: Helgetilbud: 18 000!!!!!

Julianv
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Bmwen vurderes nå solgt pga kjøp av mindre bmw :P

Karroseri er gått 415 000, og er litt rust som følger av dette. Fikk beskjed av "rustmannen" min at dette ikke var noe farlig, og at det kunne fikses kjapt.

Motor og gir er gått et sted mellom 160-170 000 og er ingen problemer med noen av delene. Ingen tikking og lekker ikke olje eller noe. Bruker heller ikke vann.

Er som sagt noe småplukk med en så gammel bil, og burde bytte en bærearm forann høyre side, men denne følger med. Er en lite lekkasje på drivstoffrør, men disse følger også med. Kan også nevne av høyre hjullager bak bør byttes snart, men ingen ulyder eller noe enda.

Kan også følge med anlegg til litt pristilleg ;) nypris 16 000.

Nye ting på bilen:

-radiator

-vannpumpe

-termostat

-termostathus

-olje

-oljefilter

-tennplugger

-luftfilter

-plugghetter

Følger med: automatkassefilter og pakning

2 liter differensial olje

drivstoffrør

simring til diffen (liten svetting herfra)

Vis noen lurer på noe så er det bare å spørre ;)

Bilen er faktisk ganske fin i lakken, men har en liten rød del av høyre framdør som er litt rød av grunning.

planen var å få bilen strøken, men trenger ikke så stor bil da den bare brukes til pendling.

Prisantydning: 30 000.

r3qhs6fexqebomilajrt.jpeg

brp18ag6824gxyilk21s.jpeg

zmyr5i0clkea8fq76e57.jpeg

56ofem195ssd759z3xdm.jpg

56ofem195ssd759z3xdm.jpg

903pdl5p53i3xlbfchn9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bump! ingen interreserte? Må bort, da jeg har dårlig råd for tiden og skal kjøpe en mindre bil til pendling!

Fant litt rust på kanalen i dag, og litt på innerskjermen høyre bak. Går for 25 000 pga dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bort da jeg har en e30 for hånden og trenger penger til den... Er da ikke noe upris for en 525ia dette ;) Mye bmw for pengene! Anlegg som spiller veldig rent og pent følger med for 25 000..

Består av Morel tempo 6 frontsett som er bygget inn slik at det ser nesten orginalt ut. Kan se deksler til 6,5" nede ved beina. Seas lotus 10" subwoofer som er lagt opp slik at bassen kommer gjennom skihullet. Det som driver dette er Dynabel bf 0756 6-kanaler.

Bare å spørre vis det er noe som er uklart.

Bilen står i bergen. Eu ok ut august i år.

Såvidt jeg kunne se var det nye skiver og klosser forann når jeg kjøpte den, samt lenkestag.

Skiver bak så også veldig fine ut, ikke noe slitekant. Klosser var også veldig mye igjen på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha. Fikk bud på 10 av en ungdomsgutt som ikke hadde peiling på noe, og mente at den var aaalt for sliten til å koste 25 lapper. Motor og gir er jo så thigth og fint som du kan få det, og alt utenom en bærearm, et hjullager og et drivsstoffrør er jo i god stand. noen som vil slå dette budet? ;)

Kan kanskje strekke meg litt ned i pris ved hurtig handel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...