hardrocxsludge Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Hallo ! KAN SELGES I DELER ETTER ØNSKE ! selger en delvis komplett m50b25 motor denne har vært påtenkt å ha som et turboprosjekt, men jeg lar den gå om jeg får et godt bud ! det som mangler på motoren er toppen, denne har blitt solgt til fordel for 2,8 liters topp, så er ikke noe som har gått sund . og innsug og resten framover tilhører ikke med ! Motorledningsnett fra automat kan medfølge om ønskelig ! ser fin ut i sylinderveggene, noe slitemerker på topp i veggene men lite merkbart Kan følge med automatkasse og svinghjul ved interesse, tar litt for kassen så da blir samlet pris litt høyere ! Bud mottas Joakim Kan følge med automatkasse og svinghjul ved interesse, tar litt for kassen så da blir samlet pris litt høyere ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Sorry OT (free bump ) Men er ikke 2,5 og 2,8 toppene helt identiske? (bortsett fra at man får m50b25 med og uten vanos, mens m52b28 er med vanos) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2010 Sorry OT (free bump )Men er ikke 2,5 og 2,8 toppene helt identiske? (bortsett fra at man får m50b25 med og uten vanos, mens m52b28 er med vanos) Er visst bedre flow i 2,8 liters toppen da mange bytter veiv å topp fra 2,8 liter . veiva er jo grei for å hente ut 2800 ccm .. og toppen er for at den skal puste litt bedre spesielt med pustehjelp . skal visst funke finfint . men i og med at jeg ikke får brukt stempler, veiv å slikt fra denne motoren så tenkte jeg heller å prøve å selge den til noen som vil sette sammen, eller dreie ned originalstemplene Ol ved evetuell snurre : ) . Så kjøper jeg heller en råblokk Så kom med bud folkens . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 Et lite spark opp ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sector59 Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 kan du selle toppen separat? helst bare rå-topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Mye skal du ha for toppen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 toppen er desverre solgt gutter ! har plukket ned motoren nå, for å begynne å bygge opp igjen fra bunnen med smidd bunndel osv ! så veiv, stempler, råder og slikt selges til noen som er interesserte . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian_540 Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 har du alt som trengs for og få en M50B25 motor bortsett fra innsug og topp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soilborn Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Har du Vanos til overs? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertS Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 jeg er innterisert i veiva!! jeg starter på 1000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 har du alt som trengs for og få en M50B25 motor bortsett fra innsug og topp? Nå står motoren ribba, så alt ligger i esker så kom med bud på deler ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 Har du Vanos til overs? Pris? følgte desverre toppen ! Mvh Joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 jeg er innterisert i veiva!! jeg starter på 1000kr Du har PM ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå