tommenke Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Jajah, laga mej en tidlegare prosjekt tråd, på en bil ej kjøpte å fiksa opp;) Egentli BERRE for Show-off Veit det e monge delte meininga me splittere og carbon på BMW men, eg syns det blei GRISE tøft eg til slutt;) Prøve å legge det ut i rekkefylle som bilen vart kjøpt og opgradert;) So fyr på me spm eller komentara;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Flott E36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommenke Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 Det var slik eg kjøpte bilen, og nåå kommer oppgraderingene;) Syns det va litt synd å ha soo monge bilde liggande men aldri broke dei Det var siste bildet eg tok av bilen, så er vell greit å avslutte med det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 For å være helt ærlig, syntes jeg den var bedre på de første bildene Men hver sin smak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommenke Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 Lyktene du tenkte på eller alt sammen? Vurderde faktisk å sette på org. lyktene igjen, men det vart aldri.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Denne var jo dritkul! Syns carbon er noe av det stiligste som er av detailing på en Bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eng1 Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Syntes det blei stilig med disse detaljene. Det eneste jeg kan sette fingeren på er de splitter sakene på fangeren, men eller var den kul. De lyktene passet egentli ganske bra, når du har såpass med "styling" på bilen er det egentli greit med AE lyktene. Dette er kanskje jeg som er helt på jordet, men de forsetene som står i bilen. Er det e46 seter eller bare noen e36 seter jeg ikke har sett før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommenke Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 Syntes det blei stilig med disse detaljene. Det eneste jeg kan sette fingeren på er de splitter sakene på fangeren, men eller var den kul. De lyktene passet egentli ganske bra, når du har såpass med "styling" på bilen er det egentli greit med AE lyktene. Dette er kanskje jeg som er helt på jordet, men de forsetene som står i bilen. Er det e46 seter eller bare noen e36 seter jeg ikke har sett før? Joda, det er E46 seter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Jævli pen bil det der! Savner du den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommenke Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 Jævli pen bil det der! Savner du den? Jah det er heilt sikkert, Masse gromdeler på den og, k-sport stag å dempertårn å alt, me supersport just. letta en del kilo tatt vekk asvaltmatter og div anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Jepp ser det! Du har lagt ned mye jobb i denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 dette er utvilsomt topp 3 e36 jeg har sett noen sinne, er litt usikker på om den er nr 1 eller 2, men hvis jeg sier topp 3 garantert, så har jeg helgardert meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Du som handlet den leppa som var på den eller? Likte ikke helt det som ble gjort med fronten i ettertid, men bare mfront med den leppa var grisetøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommenke Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 dette er utvilsomt topp 3 e36 jeg har sett noen sinne, er litt usikker på om den er nr 1 eller 2, men hvis jeg sier topp 3 garantert, så har jeg helgardert meg Takktakk Er kjempe kjekt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommenke Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 Du som handlet den leppa som var på den eller? Likte ikke helt det som ble gjort med fronten i ettertid, men bare mfront med den leppa var grisetøft Ja, det var eg som handlet lippa;) Får kjøpt den på GSbildeler viss du lurte på det me;) Så prøvde eg med Carbon M3 GT splittere under der igjen, men linjene passet ikkje ihop:( Men hele planen var å ha noe som var litt utenom det vanlige, siden det er så mange med m-tech og m3 uten noe, Fint er det og tøft, men ville prøve noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå