Gå til innhold

Tommenke`s EX E36 :D :(

tommenke
 Share

Anbefalte innlegg

Jajah, laga mej en tidlegare prosjekt tråd, på en bil ej kjøpte å fiksa opp;)

Egentli BERRE for Show-off 8):wink:

Veit det e monge delte meininga me splittere og carbon på BMW men, eg syns det blei GRISE tøft eg til slutt;)

Prøve å legge det ut i rekkefylle som bilen vart kjøpt og opgradert;)

So fyr på me spm eller komentara;)

em127knx2fknt9sl71qd.jpg

3h5r4avgm0a85duu1oup.jpg

d5g0qlv2woomdpqr165h.jpg

cm5rir12p5sgwidn0krd.jpg

vzw4zhvpcctinrk2pyg1.jpg

6cxwscy25j48fwd22gty.jpg

9vez2tep3m6kwfnf3uag.jpg

r7jvbzc67by1zg0zusga.jpg

9ccse6634j8d9ef8qhzb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det blei stilig med disse detaljene. Det eneste jeg kan sette fingeren på er de splitter sakene på fangeren, men eller var den kul. De lyktene passet egentli ganske bra, når du har såpass med "styling" på bilen er det egentli greit med AE lyktene.

Dette er kanskje jeg som er helt på jordet, men de forsetene som står i bilen. Er det e46 seter eller bare noen e36 seter jeg ikke har sett før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det blei stilig med disse detaljene. Det eneste jeg kan sette fingeren på er de splitter sakene på fangeren, men eller var den kul. De lyktene passet egentli ganske bra, når du har såpass med "styling" på bilen er det egentli greit med AE lyktene.

Dette er kanskje jeg som er helt på jordet, men de forsetene som står i bilen. Er det e46 seter eller bare noen e36 seter jeg ikke har sett før?

Joda, det er E46 seter.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som handlet den leppa som var på den eller? Likte ikke helt det som ble gjort med fronten i ettertid, men bare mfront med den leppa var grisetøft ;)

Ja, det var eg som handlet lippa;) Får kjøpt den på GSbildeler viss du lurte på det me;)

Så prøvde eg med Carbon M3 GT splittere under der igjen, men linjene passet ikkje ihop:(

Men hele planen var å ha noe som var litt utenom det vanlige, siden det er så mange med m-tech og m3 uten noe, Fint er det og tøft,

men ville prøve noe nytt 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...