Gå til innhold

prob med starter/dynamo 325tds e36

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nettopp byttet starter, fikk da opp lampe om dårlig lading, fikk testet dynamo og byttet børster. når jeg nå starter bilen lager den en form for "kompressor" lyd som jeg tror kommer fra starter. starteren blir varm. lyden endres ikke på turtall og kommer bort noen ganger ved oppstart, men da kommer også lade lampa tilbake. lurer på om det kan være at starter går hele tiden så lenge jeg har den lyden? og da hvorfor? tenningslås? :?

Skrevet

Sjekka at du har fått til skikkelig jording og at alle ledninger er ok ?

har du kjøpt ny starter eller det mulig at den du har fått er dårlig/har defekter ?

Gjore selv en tabber for noen årsiden da eg bytta starter på en 524td, ble både røyk og flammer :) . Husker ikke helt ka som gjor det, men det fiksa seg til slutt.

Skrevet
Sjekka at du har fått til skikkelig jording og at alle ledninger er ok ?

har du kjøpt ny starter eller det mulig at den du har fått er dårlig/har defekter ?

Gjore selv en tabber for noen årsiden da eg bytta starter på en 524td, ble både røyk og flammer :) . Husker ikke helt ka som gjor det, men det fiksa seg til slutt.

ganske sikker på at jeg har fått kontakt på alle ledninger, starteren er helt ny. begynner å bli dårlig med kunnskaper fra de jeg kjenner, så må vel trille den på verksted :x

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...